A népszerű pálinka, a Vilmoskörte reklámfilmje bár nagyon népszerű, a legfrissebb hírek szerint a forgatása nagyobb katasztrófához is vezethet.

A film története szerint egy bohókásan megvadult, félmeztelen, középkorú ember hirtelen felindulásból szétfejeli egy belvárosi ház homlokzatát, majd egy drogos hippi szektát vezetve elsüllyeszti az egész várost, amit vidám csapatával ritmusos zenére egy réten ugrálva meg is ünnepel. A film szlogenje ráadásul „Védd a magyart!”, ami sokak szerint különösen furcsa egy „szárazföldi Atlantisz merénylet” után.
 
A reklámfilm rendezője Cortez Parker Mitchell (Tóth Feri) korábban dokumentumfilmesként dolgozott, így most is ragaszkodott a valóságos történések rögzítéséhez. A VII. kerület aláaknázása olyan jól sikerült, hogy a belvárost magával húzva az egész főváros úgy, ahogy van elsüllyedt. Habár a forgatás előtt minden vonalas készülékre küldtek sms-t, az evakuálást nem sikerült teljes végrehajtani, így több kerület lakóközössége még mindig a föld alatt van.
 
Az akár 150 méteres mélységből érkező üzenetek szerint rögtönzött lakógyűlésekkel, egymás anyázásával, illetve tantrikus csoportszexszel ütik el az időt a lakóközösségek.
 
Sok helyen rövid idő alatt neo-feudális viszonyok alakulat ki, ahol a hatalmat kizárólag a közös képviselők gyakorolják, mivel náluk van a túléléshez szükséges két helyiség, a pince, és a vízóraakna kulcsa. Néhányuk a tinédzsereken az első, míg a nyugdíjasokon az utolsó éjszaka jogát is gyakorolja.
 
A HírCsárda szerkesztősége felettébb értékeli a reklámszpot művészi értékeit, kivéve állandó szakértőnket, Pista bát„Ugrabugrálás, meg erdei seggrázás helyett elhúzhatnának szépen bontott téglát pucolni. Ez a Vilmos különben is egy aromázott gyenge fos, amit csak a Zserbóban ücsörgő tüzes özvegyeknek szabadna inniuk, mielőtt leakasztanak egy román hidegburkolót!"

15 KOMMENT

  1. az, hogy ez egy álhír, kizárólag abból derül ki, a Vilmost pálinkának nevezi, mivel az ugye köztudomásúan körte ízű szeszes ital (aminek a szinonimája az aromázott gyenge fos)

  2. “Sok helyen rövid idő alatt neo-feudális viszonyok alakulat ki, ahol a hatalmat kizárólag a közös képviselők gyakorolják,”

    Némileg rímel erre az örökzöldre:

    “Mondtam már! Anarchoszindikalista közösség vagyunk, ahol hetenként felváltva más gyakorolja a hatalmat. De csak azoknak a döntései jogerősek, amit a 2 hetente összeülő tanács elfogad…”

  3. Én is elgondolkodtam, hogy mire gondolhatnak a reklám záróképén a zemberkék:
    “Há’ dugni azt tudunk, mer’ sokan vagyunk, inni adnak a filmesek, de zabálni mit fogunk bamme?

  4. Teljesen félre van értve ez a rekláma.
    Valójában egy gyorsított felvétel a magyar infrastruktúra pár év alatti állapotváltozásáról, főleg, ha a Közútkezelő továbbra is így áll a dologhoz.

  5. A trantrikus tömeghez nem csatlakozók már elkezdték a négyes metróalagutat autópályává alakítani, a Deák térnél pedig körforgalom kiépítése folyik…