Liverpooli kutatók szerint az új fogkrémes kampánnyal minden akadály elhárult, és tényleg mindent szart el lehet passzolni a Star Wars branddel. Közben nyilatkozott a Luke Skywalkert játszó Mark Hamill is.
“Korábban, az Ébredező Erő kapcsán már láttunk példát extrém árukapcsolásra – konzerv borsó, gyümölcslé -, de ez most más. Már tényleg nincs akadálya semminek” – nyilatkozta a kutatást vezető professzor, Gupta Vane-Tempest-Stewart.
A fogkrémes kampány után pedig hamarosan újak indulnak, hasonló területen. A Zewa két termékcsalád promótálásába is bevonja a Star Wars-t. Még decemberben elindul a “Törölj segget a hőseiddel!” szlogenű vécépapírkampány, valamint a “Fújj orrot a hőseiddel” szlogenű reklámsorozat egy új, ötrétegű papírzsebkendőnek.
De már jelezte egy inzulingyártó (“Csökkentsd a vércukrod a hőseiddel!”), egy autógumi márka (“Legyen jó az autód tapadása és úttartása a hőseiddel!”) valamint a Flóraszept (“Legyen tiszta a lakásod a hőseiddel!”) is, hogy jövőre a népszerű karakterekkel reklámozzák termékeiket.
A hírrel egy időben nyilatkozott Mark Hamill is, aki elmondta, hogy a még decemberben érkező film lesz a legkomolyabb és legmélyebb alkotás a sorozatban, mert olyan nehéz és sötét témákkal foglalkozik, mint például a halál és a helyes fogápolás.
http://images.mentalfloss.com/sites/default/files/styles/insert_main_wide_image/public/tp.jpg
http://www.worldcartshop.it/media/catalog/product/cache/1/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/p/t/pt_starwars.png
http://dazzlingpumppouches.com/index.php?main_page=product_info&products_id=360
Köszi a kariaji ötleteket.
Nincs új a nap alatt. 🙂