Nem indulnak a VOLÁN buszok és a vonatok ma déltől, valamint a BKV járművei, sőt nem is érkeznek" – erősítette meg tapasztalatunkat dr. Völner Pál, infrastruktúráért felelős államtitkár.

Elegünk,van a közlekedésből, foglalkozzon vele az előző kormány, ha volt eszük csődbe vinni mindent” – nyilatkozta idegesen. A járatokat egy ma reggeli kormányhatározattal állították le, miután kiderült, hogy a tömegközlekedés veszteséget termel, ezért egy csomó pénzébe kerül az államnak.

„Majd Kertész Ákos elviszi őket a kocsiján vagy Konrád Györgynél stoppoljanak. Esetleg kérjenek kölcsön buszjegyet Soros Györgytől.” – célzott a kormány politikáját kritizáló, gyakran tüntető emberekre a politikus. A Kormány ezzel párhuzamosan lehetővé tette, hogy a Széchenyi Pihenő Kártyát otthon is elfogadják, így ne legyen szükséges felhasználásához a lakóhely elhagyására.

„Ha valakinek hiányzik az utazgatás, majd jól bevezetek egy kijárási tilalmat.” – jelentette ki (dr.) Schmitt Pál, aki még nem jutott el eddig a részig az Alaptörvényben. Schmitt nem kívánta megerősíteni azt az értesülésünket, hogy ő maga lett a Malév legnagyobb részvényese, miután beváltotta törzsutas pontjait.

25 KOMMENT

  1. A flightradar24-en pedig látható, ahogyan a MÁV flottája hazarepül – a 47 éves M62-es dízelek tanácstalanul keringenek a Luganszki Mozdonygyár fölött, a poznani fülkés kocsik Lengyelország felé vették az irányt, miközben nagy számú BZmot motorkocsi látható a cseh égbolton. A svájci Stadler által gyártott Flirt motorvonatok jelneleg Ausztria légterén haladnak át.

  2. @Dr. Adofizeto: Véleményvezéren Lánczi Tamás, aki úgy bírja forgatni a szemét, ha valaki viktorovics orbánnyát kritizálja, mint hitehagyott pap, ha a szentelt ostyát akarják felnyomni a hátulján, aszongya: pedig de, télleg igaz lehet a dolog, mert Merkelasszony beijedt, hátha orvbán bedönti a jurót. Én csak azt nem értem egészen pontosan, hogy bírta ezt a “puccsot” mégis megúszni?

  3. Egyébként: Semmi gond! Tíz perc múlva már itt lesz a Rájenbász. Élelmesebbek a zírek, mint a Zörkény, aki aszitte, csak a pestiek hirdetnek patkányirtást rögtön a zatomvillanás után…

  4. @empatikus pszichopata: Kösz’ a figyelemfelhívást, elolvastam a Vv-t, és meg vagyok elégedve magammal, teljesen hasonló következtetésekre jutottam (szemforgatást leszámítva), mint a profinak kikiáltott politológusok, akiknek mégiscsak az a szakmája. 🙂

    Európai (egyáltalán, kultúrember) mértékkel szinte felfoghatatlan és kezelhetetlen az a “jogbiztonság”, amit ezek az állatok lassan 2 éve művelnek itt. És a legdurvább, hogy nem értik a fideszesek, mi a baj, látom a szemükön!!!

    Szoktam volt mondani, én a németek helyében egy állványos fúrógépet nem ruháznék be ebbe a szar-szemét országba, amióta a bolsevikok átvették itt a hatalmat.

  5. @empatikus pszichopata: Ja, bocs a fel nem tett kérdésedre elfelejtettem válaszolni. 🙂 Szentül hittem, hogy nem csak nekem nyilvánvaló, hogy VALÓBAN meg akarták puccsolni Orbánt. Hát persze! Abszolút nem szeretnék nagyképű lenni, de mi néhányan már legalább 1-2 hónapja a puccsolás lehetséges eszközeit és esélyeit latolgattuk. És csalódottak vagyunk. 🙂

  6. Na és akkor mi van, ha ez a pucs dolog Orbánnál nem gyógyitható? Vagy gyógyítható, de az orvosok pucsból nem gyógyítják ? Vagy az volt a pucs, hogy Orbánra fogták, hogy pucsot mondott, pedig nem is. Ennek a feldolgozása még néhány napot igénybe vesz nálam. Nem irigylem a tek-es legényeket.

  7. @Dr. Táskás Tóni: Ha jól értem kristálytiszta elméletedet, a puccs első eleme, hogy a puccsolók kiszivárogtatják, hogy Orbán puccstól tart.
    A következő lépés, hogy mindenki vadul cáfolja, hogy puccs készülne Orbán ellen, miközben az imperialista spekuláns tudjukkik csak a megfelelő pillanatot várják. Ügyes. 🙂

    Lassan ledoktorálhatnánk puccsból!

  8. A nosmoking riadó hatására ma csak indulnak,
    holnap csak érkeznek, és csak lejtőn lefelé gurulhatnak a BKV buszok.
    A villamosok csak rükverc meneteben (hátrafelé) járhatnak,
    visszatermelve némi villamosenergiát.(Paks ezt atomenergiában tárolja)
    Biztonsági okokból Budapestet Pest-Buda-Óbudának nevezik át,
    és 7 “járás”-ra bontják szét.
    A szektorok a hét vezér nevét kapják meg titkos fedőnévként,
    és légzáró függönnyel szeparálják el egymástól őket
    A helyben”járás” csak a délelőtti órákban, 10-12-ig engedélyezett.
    Az át”járás”-ra csak különleges engedéllyel, és csak hivatalosan lefordított meghívólevéllel van lehetőség.
    Levegőt venni nem ajánlatos a délutáni csúcsidőben 17-20 óráig.
    A Parlament különleges státust kap.
    Az ottaniak egyáltalán nem vehetnek levegőt, imert
    alkalmazkodóképességüket miatt, ugyanis simán átvészelnek
    akár négy évet is.