A személyszállítás racionalizálásával szerezné vissza a kormány a MÁV Cargo eladásával kiesett bevételeket.
„Arra gondoltunk, hogy a vasutasok már így is keményen dolgoznak, szálljanak be az utasok is” – tájékoztatta Orbán Viktor a kelenföldi Utasellátó személyzetét. A tervezet szerint minden vonattal utazó kapna egy fél téglát és egy liter olajat, amit elszállíthat az országon belül, a biciklitároló vagonokba töltött búzát pedig az állomásokon a kalauzok lapátolnák ki a pályaudvar betonjára.
„A tervezet gondol a fémiparra is, a vasútállomásokon lévő nagykalapácsos emberek így az utasok által hozott fémlemezeket rögtön meg is munkálnák” – tájékoztatott Gaskó István, a VDSZSZ elnöke, majd hozzátette: a biztonság kedvéért azért sztrájkba lépnek, mert sohasem lehet tudni, és karácsonykor úgysincs sok kedvük dolgozni az embereknek.
A MÁV vezetősége a kilátásba helyezett sztrájkra nem reagált, ugyanakkor közölték: bármi történik, a késéseket nem befolyásolja, így azok – a minimum késésről való megállapodás után – rendben folytatódnak majd az ünnepek alatt is.
Az energiafelhasználás csökkentése ügyében TT, vagy Piko szerelvények lesznek használatban?
Esetleg marad a pénzverdei?
a házelnök kezdhetné a továbbiakban így is:
Tisztelt Indóház!
Krampács (alias gaskó) Úr megoldotta. Vállvetve orvbán elvtárssal. A gördülőútlezárások ügyét is. Gratula neki innen is! Meg a pékeknek. Meg a zombiknak. Meg minden derék magyarnak úgy általában.
…szálljanak be az utasok is” – tájékoztatott Orbán Viktor.
Hírforrásunk – a magát megnevezni nem akaró Szíjártó Péter – közölte, hogy valaki visszaélt a szóhordári tevékenységgel, amíg szabadságon volt. Azt is hozzátette, hogy a helyette nyilatkozó személyt nem ismeri, de ettől még a hír valótlan is lehet.
Távozásakor egy féltégla esett ki a zsebéből, de nem jött zavarba, és azt mondta ez is egy III/III-as volt, de már nem az, mert annyira fél.
@jenőke: Köll a za féltégla, mer még elrepítene a sok visszaállított szárnyvonal…
(Pszt, ne mondd el senkinek, de állítólag személyszállítás is lesz a MÁV-nál, de még nem biztos!)
@Aszongyaja Zanyósom: Tudom, gyorsított személy, mert az kétszer fordul, ezért kimagaslóan kihasználatlan. Unortodoxan hatékony.
Cargo mivel haszonszállítás, ezért csak marhavagonokkal szállítanak személyeket.
Attól még lehet olyan gyorsított, hogy visszafelé találkozik saját magával.
@Dour.: A Cargoról nem sokat tudok.Viszont a Margóról tudom,hogy megköveteli a faszonszállítást és az elég strapás!!!!!!!
Csak a Cargon Gaskon kap ebböl a pénzből!!! A többi csak néz ki a fejéből,mint a Pft-t(Pája fentartó munkás) Gaskó úr mint Wc-papír helyetesitő!
Sziasztok!
Magam részéről követelem, hogy a Ferroglobusz eladásából származó bevételből részesüljek, amit a Krupp cég vásárolt fel. Illetve kérem a MAHART eladásából szerzett bevételből származott jövedelem átutalását, amit a DDSG vásárolt fel, amit kedvenc KDNP-s politikusunk, Szalma Botond játszott át egy hiteltelen, mocskos szélhámos kezére. Azóta ez a cég, / MAHART /, szerb kézben van. Gratulálok!
@Dour.: a marhavagonos személyszállítás majd csak a fidesz-jobbik kormány alatt fog kiteljesedni.
@trifid:
De még mielőtt bárkinek a kezére lehetett volna játszani a MAHART-ot, a személyhajózást, mint afféle arany tojást tojó féldrágakövet, kiszervezték egy KFT-be (Mahart Passnave), amit aztán igazhitű szittyáknak, a MASPED-nek értékesítettek. Ők beültették a cégvezetői székbe apuci kicsi fiát. Ennyi történt. Természetesen szakértelem, befektetés híján az egész úgy megy tönkre, ahogy kell. Itt fordítva játszódott le, mint ahogy a cikkben van. Egy teherszállítós cég bevásárolta magát egy személyhajózási cégbe. Sokra mentek vele…