A HírCsárda megszerezte a fővárosi taxisrendeletet.
1. § A taxisofőrök neve főleg Imre és János, a könnyebb megjegyezhetőség miatt.
2. § Önvédelmi fegyverként legfeljebb másfél méter pengehosszúságú szamurájkard lehet a csomagtartóban.
3. § A szélvédőn legfeljebb 2 db GPS készülék helyezkedhet el, amelyek nem takarhatják ki a szélvédő 60%-át.
4. § Egy gépjárműben legfeljebb 4 db azonos illatű Wunderbaum illatosító használható, amelyeknél alkalmazni kell a 3.§-ban meghatározottakat.
5. § A vezetőülésen elhelyezett fagyöngyös hátmasszírozó anyaga fenyő, a golyók átmérője 2 cm lehet.
6. § A taxiban az alábbi semleges beszédtémákról lehet a vezetővel menetközben beszélni: forgalmi viszonyok, időjárás, főváros közlekedése általában, negatív felhangok nélkül, a jogalkotó bölcs előrelátása a rendelet megalkotásakor.
7. § A taxisofőröket az alábbi csoportokba kell osztani és ezt a járművön feltüntetni: nemdohányzó, zsidózó, lassan menő, ellenzéki beállítottságú nagy csomagtartóval, gyomorsérves (bőröndöt utassal vitető), lobbanékony, záróvonalon előző, pirosnál gyorsító,melegben büdös, mindig büdös, jóillatú, műszálas, pamut és eltévedős.
8.§ A fővárosban egy központi taxidroszt épül ki a Kossuth téren.
Ne lacafacázzunk: pályáztassuk újra a taxiengedélyeket.
Phenjanban hogy csinálják? Van taxi egyáltalán?
szerintem az hogy egy droszt lesz… az a legjobb döntés
egy droszt drosztig elég…
és gondolom csak droszton lehet ki és beszálni !
Annak neve pedig Nemzeti Bérgépjárműállomás lesz, mert aq taxidroszt liberális multibefolyásoltságú szó. A Nemzeti Bérgépjárműállomáson fuvarhoz a Nemzeti Bérgépjárművezetők juthatnak. Ezt a jogosultságot pályázaton lehet elnyerni, mégpedig húszezer lakosonként egyet, A Nemzeti Bérgépjárművezető a fuvarozáson kívül – hogy a családok tiszes megélhetése biztosítva legyen – jogosult fegyver, tudatmódosítószer és bérnőstény árúsítására. A kötelezően előírt haszonkulcs 10%, a kötelező kellék pedig a párttagkönyv, vagy annak megfelelő ajánlás.
Jáccik a Tompika a ezerszinek varázslója a Tompika.
Kifestőt kapott a Tompika, mostan aztat is jácca.
Átnevez is a Tompika, mindent átnevez is.
http://www.youtube.com/watch?v=IkNGm3mn6g0
Ne feledjük, csakis minimum 5 hengeres Mercedes (E270 CDI és felette) flottás taxitársaságoknak legyen engedélyük, a Citroen és hasonló kismotoros játékszer maradjon a hétvégi vezetőknek. Minél nagyobb autó, annál kisebb jutalék az anyacégnek! Hogy ne az utasokra hárítsák át. V8 Benzin további előny!
a tarlósblokoló, oppardon a lézerblokkoló az kötelező felszerelés?
“Droszt jónapot!”
A taxi gépjárművek nyilvános koncessziós pályázatát a kormány szeptemberben írja ki, ám okulva a a trafik pályázati anomáliákból, a győztesek névsorát a CÖF honlapján már most bárki megszemlélheti.
Aszongyaja zanyósom, hogya takszi, az tulképpen egy köz-gép…
@ezanicknevem: Állítólag kétféle: Fatüzelésű, meg atommeghajtású…
(Megjelent-eltűnt… Máminta komment… Piha, mostakkó hol vagyunk?…)
Hm. Érdekes kérdés. Nehéz igazat adni a taxisoknak, és a másik félnek is. Mert mi a fene indokolja ENNYI taxi működését? Vagyis: hiénából mindig van elég. Kihívható takkerből jóval kevesebb. Szóval vmi itt nincs rendben…
@Aszongyaja Zanyósom: lehet, de az a gyanúm, hogy a motorjaikat legfeljebb a lelkesedés fűti.
A taxi csak jobb kormányos lehet majd illetve egységesítik a rendszámokat is, mind TAXI01 lesz.
A taxiórát pedig a sebváltó által félig takart sávba kell tenni. A gyorsító gombot pedig a vezető lába közé.
a taxi szó az kozmopolita bballibsi stb… ráadásul az egész világon így híjják, vagyis
NÁLUNK MÁS NEVE LEGYEN !
a taxi szót én is javallom betiltani… valami rendes fides náci nevet kéne adni… pl?
Magyar Nemzeti Humán Erő Forrás Szállítmányozó Koncessziós Vállalkozó
MaNeHuEFoSzálKoVál
De szar ez a foscsárda…
@abcdrajtamkezdé: A múltkor megkértem a taxis barátomat, hogy jöjjön ki elém a Keletibe, mert sok csomaggal érkezem. Valahol a parkolóban várt. Kérdem, miért nem a droszton?
– Egyrészt mert rád vártam és nem másra, másrészt meg be sem állhatnék oda.
-Miért, nincs engedélyed? – kérdem.
-Az van, de oda csak az állhat be, aki fizetett az arabnak- jött a válasz. -Hát ezt nem értem!
-Mit nem értesz? Egy arab kezében van a droszt és aki nem fizet, az ráfizet.
-És az ellenőrzés?
-Azok sem hülyék! Féltik a bőrüket.
Kedves rasszista barátaim, legalább azt érjük el, hogy magyar seggbe magyar lóf@szt!
Ki nyer ma?
Államosítás és reprivatizáció 10 percben.
És mi lesz a non-stop taxikkal? Arra nem gondoltak?
@Buga.Jakab:
Szerintem a BASZKI (Bérelt Autóval Száguldozni Kurva Izgalmas) könnyebben beépülne a köztudatba.
@zila5: a köztudatot MI (A NER) alakítyuk
a köztudat az egy puha massza… gyúrni kell a parasztok agyát majd megszokkják az intézmény RÖVID nevét :
” MaNeHuEFoSzálKoVál “
@Buga.Jakab:
Jó de hogy fog ez elférni egy 410×171 mm-es borostyánsárga alapszínű LED fényforrással megvilágítható berendezésen (továbbiakban szabadjelzőn) ?
Egyesek olyan messze laknak, mint amilyen hülyék…
Ha ebben valaki kételkedne, vessen egy pillantást az országgyűlési képviselők üzemanyagköltség térítésére.
Havonta eljuthatnak a napra és vissza.
És még nem is jönnek ki belőle, panaszolják.:-))
ja , nem értek hozzá, ezért csinálom (taxisrendelet)
@zila5: Két sorban remekül elfér.
Bár szerintem a “Magyar” nem lesz benne, az nem szokott.
@úgyiselfelejtem:
Tökéletesen igazad van, ugyanis egy nemzet csak magyar lehet.
Kerüljük a szóismétlést.
Ez az Imre meg János is hülyeség egyébként, azok inkább legyenek nemzeti víz-gáz-villanyszerelők.
A taxisok inkább legyenek Tamások vagy Attilák.
@egyseg.org: “…hiénából mindig van elég.”
Hijénából pedig sohase elég! Majd meglátod, ha kevés engedélyes takszi lessz, hogy fölszaporodnaka dögevők!…