„Azonnal le kell cserélni az elhasználódott alkatrészeket, mert baleset felé sodródunk” – figyelmeztetett a Budapesti Kerékpáros Szövetség.
„Mindenkinek felhívjuk a figyelmét a kormányváltás előnyeire: sokkal jobban kezelhető gépezetet kapunk, ha meghozzuk ezt a döntést” – indokolta a közleményt Törzsök Zsolt szövetségi elnök, aki szerint a leamortizált alkotóelemek az egész működést, és így az emberek létét veszélyeztetik.
„Amikor az úttartással kezdenek gondok lenni, sőt, egyenesen jobbra húz az egész, akkor bizony ideje kormányt váltani, ha beragadt és nem akar kijönni, akkor akár erőszakkal is” – értett egyet a szövetség kommünikéjével Büdi, Budapest-szerte ismert biciklisfutár.
A bejelentés hallatára különböző LMP-s képviselők egy első váltóhoz láncolták magukat, majd különböző sporteszközöket emeltek a fejük felé, tiltakozásul, Gyöngyösi Márton jobbikos képviselő pedig közölte, igazából félreérthetően fogalmazott, amikor azt nyilatkozta, egy gödörbe kéne elásni az összes biciklist.
Ha beragatt és nemakar kigyünni, akkor nem erőszakkal köll kiszedni, hanem kalapáccsal…
A képen:
Tan & Dem, a két magyar komikuss, a kormányos nélküli kettős.
Együtt van ki a két kerekük, több nincs is, de nem is kell.
Két új magyar találmány forradalmasíthatja az ember hajtotta
közlekedési eszközök robbanásszerű, világméretű elterjedését.
Az első találmány, az állandó állású kormánnyal megépített bringa,
a fixcikli elmés nevet kapta.
Nagyon demokratikus járgány, soha nem lesz gond rajta a kormányzással.
Fordulni úgy lehet, hogy az ember leszáll, és a gépet felemelve,
azt a megfelelő irányba fordítja, aztán boldogan teker tovább.
Tandem esetén az irányváltás előtt közgyűlést kell tartani.
Az egyensúlyozás még egy kicsit nehézkes, de a feltalálók dolgoznak rajta,
miután leszedik róluk a gipszet.
A másik csodás fejlesztés, a négykerekű jármű, a quartcikli.
A négy kerék, egymásnak 90°-ban van állítva, minden égtáj felé néz egy.
Társas jármű, 1-4 ember közlekedtetésére alkalmas.
Ennek sincs kormánya, a haladási irányt a súlyozott többség,
és az erőfölény dönti el, diktatúrák számára készítették.
Négy irányban képes haladni, mint a bástya, vagy a futó.(a rajta ülő parasztokkal)
Hátránya, hogy a keresztben álló kerekeken egyenlőtlen a gumikopás.
A próbaútra még nem került sor, a beépített GPS hibájából,
ami állandóan “fatal error” üzenete ad ki.
A tervezők napvihar okozta zavarokat sejtenek a háttérben.
Erősen hülyézik a GPS gyártóját.
@kittrabi: A képen már a megoldott egyensúlyozású bicikli látható! Gondolom kalóz fénykép a fejlesztők titkos lavórjából!
@nincs_itt: Látom nem haragszol már a kötözködés miatt.
Inspiráló ötlet volt, kicsit rád szakadtam, de muszá’ vó’t.
Tájföldi Tóbias2 jobban bírja.
@kittrabi: Akkó senem haraguttam ám rájad, csak nem mertem világosban érteni, hoty mijé’ voltam akkor belémkötekedésre alkalmatos!
Kijafaxom a Tályföldi Tóbiés2?
@nincs_itt: Valaki, aki éppen nincs itt…
Kedves Jézuska!
A gazdasági helyzetre való tekintettel idén nem kérek tőled új kerékpárt.
Elég, ha kapok tőled egy új kormányt ….
nehéz volt nem észre venni a párhuzamokat…
Hsznált féláziai kolmán ócón eladó! A számlán lajta van a 27% ÁFA isz!