Az egri közgyűlés bizottságának javaslata szerint így már a város határában észre lehetne venni, hogy ki a nemkívánatos személy vagy Székhelyi József.

A tervezet szerint a város kiadna egy listát ezen személyek neveivel, így amikor esetleg neadjisten ők úgy döntenek, hogy Egerbe teszik be a lábukat, akkor felvehetik a jelzést.

"Ami jelen esetben valami világos, élénk színű szimbólum lenne, hogy jól észrevehető legyen" – jegyezte meg a közgyűlés egy, önmagát mások előtt is vállalni képes képviselője. Hozzátette: hogy a formán és a színen már helyi grafikusok dolgoznak, de csillagot már most kizártak, a Gárdonyi-hagyomány tiszteletben tartása miatt. "Ezt ő sem akarná" – tette hozzá a megye egyik döntéshozója, majd megkapta a "Gyömrő díszpolgára" címet.

A közgyűlés természetesen azon nemkívánatos személyekről elszállításáról is gondoskodna, akik valahogy bejutnak a városba.

46 KOMMENT

  1. A tervezet szerint a látogatókat három kategóriára fogják osztani: nemkívánatos személyek, kívánatos személyek, és akár akaratuk ellenére is Egerbe hurcolandó személyek. A város határában kicserélőközpont épül az első és a harmadik kategóriájú látogatók kicserélésére. A tervek szerint két éven belül kiegészítik a városnévtáblát a “Nemkívánatos személyektől mentes övezet” felirattal.

  2. Van olyan ember, aki nemkívánatos ebben a szellemileg pezsgő városban?-Mindenki kívánatos persze, mert ez egy nagyon demokratikus városvezetés. Csak annyit kell tenni a kulturális bizottság nevében, hogy azokat a művészeket, akik nem keresztény származásúak, egy u.n.Dávid csillaggal legyenek megjelölve. A csillag színe legyen sárga, a jobb láthatóság véget. A városi Gettó-Színház társulata toborozza ezeket a kijelölt művészeket, a következő előadásra, aminek a címe: Holokauszt esete a gettóban.

  3. A MAZSIHISZ állítólag ma törvényjavaslatot nyújt be, ami kötelezővé fogja tenni, hogy minden állami ünnepségen az előadóművészek 0,2%-a zsidó legyen. vagy legalább a kifizetett gázsik 0,2%-a zsidó művészeknek kerüljön kifizetésre.

  4. A jobbik helyi képviselői sietve módosító határozatot nyújtottak be, melyben kötelezik Gárdonyi Géza izraelita írót, hogy a regényében hamisan romának beállított Sárközi nemzetiségét helyesen, magyarként jelölje meg illetve ne próbálja tagadni a már akkor is létező cigánybűnözést.

  5. Feháborítónak, szégyenteljesnek és embertelennek érzem a kormány ún. “rokkantpolitikáját” Védekezésre képtelen,anyagilag már amúgy is ellehetetlenített beteg embereket kényszerít képmutató, hazug módon a nemlétező “munka” világába. (Elvégre papírhajót hajtogatni a papírhajó gyárnak halálunk előtt egy órával is lehet.)Etikailag vitatható módon ehhez “orvosok” asszisztálnak a “megmaradt munkaképesség” vizsgálata nevében. Hallottam olyan történetet, hogy IV. stádiumú tüdőbetegnek a légzésrokkantságát I.stádiumba sorolták, majd tekintettel arra , hogy a bokáját meg tudja fogni, valamint az “ökölképzése teljes” – munkaképesnek nyilvánították. A korrupciót ebben a műfajban soha nem fogják felszámolni, hiszen mindkét félnek érdeke a hallgatás. Tehát a “fizetős rokkantak” továbbra is valamilyen módon megmaradnak ebben a megtépázott rendszerben, a valódi betegek végképp szakadékba zuhannak.
    Milyen munka világába tereled te barom, a 10-20 éve szakmájából kiesett rokkantat akinek egyedüli bevétele a rokkantnyugdíja?

  6. a szomorú vicc az, hogy ilyen tiltólisták mindenhol léteznek Magyarországon, jobb-bal- és liberális oldalon is, a megfelelő emberek tiltásával.

    totális kreténizmus alakult ki ebben az országban az elmúlt húsz évben ebben a tekintetben. fityma- és bérmálásvizsgálat (etc.) nélkül senki nem léphet be sehová, nehogy véletlenül a felmenői vére elrontsa a bentlévők tisztaságát.

    köszönjük mindezt az MDF-MSZP-SZDSZ-FIDESZ és hasonló pártok folyamatosan nyomott demagógiájának.

    és mekkora ökrök vagyunk, hogy ezt támogatjuk, bármelyik “oldalon” is.

  7. Buta emberek mindenütt vannak, a hős várvédő vitézek “késői utódai” szégyent hoztak a városra. Hol vannak a civil szervezetek akik a sok mellébeszélés, mismásolás helyett, pontot tennének az ügy végére?

  8. Nem tiltólistára tették, csak feltételezték, hogy senki nem kíváncsi rá.
    (Amúgy joggal).

    Az más kérdés, ha zsidó vagyok, akkor óvatos vagyok pld. a magyar himnusszal kapcsolatban. Nyilván zsidóként én meg másra vagyok érzékeny és nem szeretném, ha mások meg azzal nem lennének óvatosak. Közszereplőkre, színészekre, stb. gondolok, nem pedig kocsmában egy elkeseredett nyugdíjasra.

    Székhelyi nem volt óvatos, meg is lett az eredménye. Nehogy már sajnáljam.

  9. A nemkívánatos személyeket pedig összegyűjtik, és luxusvonaton a város mellett berendezett üdülőtáborba/wellness-szalonba szállítják, ahol biztosítják nekik a higiénikus szállást (irány a fodrász és a zuhanyzó) és a rendszeres testmozgást.

  10. @Anti Anyag: Mit mondott Székhelyi azon kívül, hogy Orbán egy fasz (bocsánat: hímvessző)? Ezt mondja 6-7 millió másik ember ebben az országban, nagyrészt “színmagyarok”. (Nem mintha lenne olyan.) Gondolom, ők se menjenek Egerbe.

  11. @Anti Anyag: “Az más kérdés, ha zsidó vagyok, akkor óvatos vagyok pld. a magyar himnusszal kapcsolatban”
    Tehát ha valaki zsidó származású magyar, akkor máshogy kell viselkednie, mint ha nem zsidó származású? Szép gondolkodásmód, csak gratulálni tudok hozzá.

  12. A Jobbik Heves megyei szervezete Egerből Ludasra teszi át a Székhelyijét, mert szerintük mindenért a zsidó a Ludas. Vona Gábor, a gyöngyöspatás ördög nem reagált a hírre, mert nem akar reakciós lenni.

  13. @TH: Én igen nagyra tartom a zsidóságot, noha magam nem tartozom közéjük. De valóban igaz: ha valaki zsidó származású, akkor ez afféle “az előkelőség kötelet”: jobban meg kell fontolnia, mit tehet, és mit nem.

    Egy fokkal jobban figyelembe kell vennie mások érzékenységét, mint másoknak.

    A dolog fordított irányban is működik: nekem, mivel a magyar nép nem szeplőtlen a holokauszt ügyében, azzal nem szabad még csak viccelődnöm sem. Míg pl. egy kínai ezt simán megteheti. Vagy akár egy szerb – hiszen ebben ők vétlenek.

    Zsidó polgártársaink olyan okosan (átlagosan). Nem értem, hogy EZT a tényt hogy nem érzékelik. Vagy talán ők is provokálnak?

    Mindamellett én most egy ideig nem látogatom majd Egert. Apró büntetés ez nekik, de a magam részéről mégiscsak valami, ami kifejezi a nemtetszésemet.

  14. @vajdasagi: én viszont zsidó származású vagyok. És egy olyan országban szeretnék élni, ahol egy zsidó származású is viccelődhet a Himnuszon (az ugyanis mindenki Himnusza, aki Magyarországot tekinti a hazájának), és egy nem zsidó is viccelődhet a holokauszton is (a holokauszt sem valami “szent” téma, amiből ne lehetne viccet csinálni, maximum a tréfa ízetlen lesz, de az egyéni ízlés, meg persze vicc kérdése). Csak hogy folytassam, a Rákosi-féle komcsi terrorból is lehet viccet csinálni, pedig az is sok embert érintett személyesen. Az, hogy egy vicc vagy egy vélemény sért valakit vagy valakiket, az teljesen normális, ettől hülyeség tabut csinálni belőle. Szomorú lenne, ha nem röhöghetném ki az idióta vallási marhaságokat (legyen az pl. katolikus vagy zsidó), ha én személy szerint nevetségesnek tartom őket. Aztán legfeljebb páran megsértődnek – na és?

  15. @Anti Anyag: A vallási elnyomást megtestesítő Kölcsey-féle Himnusszal kapcsolatban sehogy se lennék óvatos. (A nagy kezdőbetű csak azért, mert versnek a címe.)
    Székhelyi nyugodtan átkölthette volna az egész ósdi szöveget, azt a mongolokat, törököket ócsároló, magyarokat bűnösnek nyilvánító búbánatos imát. Szégyen, hogy egy ilyen közel 200 éves förtelem a 21. században nemzeti jelkép lehet.
    Utoljára egy szektástól hallottam, hogy a villámot, dörgő felleget istennek tulajdonítva magyarázta egy kisgyereknek.

    Ja, és nem tud érdekelni, hogy kit sért a véleményem. Aki ezen megsértődik, az meg is érdemli.

  16. @Hunor Levente:
    Ugye te sem sértődsz meg ha azt mondom, hogy nem vagy Magyar!
    Csak értelmezési probléma az egész amit ezek szerint te nem érsz fel ésszel! Miért nem mész el az országból mondjuk tel-avivba, ott senkit nem sért a te hülyeséged!

  17. @Hunor Levente:
    “A vallási elnyomást megtestesítő Kölcsey-féle Himnusszal kapcsolatban sehogy se lennék óvatos.”
    Hát, ha a Himnuszba vallási elnyomást látsz bele, akkor sürgősen beszélned kellene az orvosoddal, hogy ezek a bogyók nem jók, írjon fel újakat.

  18. @TH:
    “szeretnék egy vidámabb, és optimistább himnuszt helyette, de egyelőre ez az ország himnusza, ez tény, amin én is örülnék, ha lehetne változtatni…”

    Láttál valahol erre példát? Mármint arra, hogy bármely országban összekeverik a himnuszt az alsógatyával és cserélgetik?

    Amikor íródott, akkor aktuális volt. A francia himnusz aktuálisabb? Miért nem cserélik le ők is? Kivel akarnak egyfolytában harcolni?

    Az már csak hab a tortán, hogy a jelenlegi folyamatok folytatódása esetén kipusztulásra ítélt nép himnusza miért is legyen optimista és vidám? (belül a cigányok és a demográfia, kívül az erőszakos asszimiláció és a demográfia)

    Székhelyi egyébként származásától függetlenül egy tahó idióta, aki azért hosszasan nyitogatta a pofonládát.

  19. a Zsidó az egy vallás a keresztény szintén, én több galád keresztényt ismerek mint zsidót.
    Hallottam sok pedofil papról,de pedofil rabbiról kevésbé.
    A zsidózás sztem irigység.
    A művész úr pedig valóban nyitogatta a pofonládát,de semmi köze a vallásához.
    vmi ilyesmit akartam itt nyöszörögni 🙂

  20. @Szalahadin: Az oroszoknak nem derogált kétszer is “frissíteni”: Internacionálé->sztálini himnusz->új változat (a régi zenével, hogy ne kelljen kottát is cserélni).
    “Székhelyi egyébként származásától függetlenül egy tahó idióta” Ez a mondat akkor lenne helyes,ha egyáltalán nem merülne fel az idiótaság mérlegelésekor a származás. Ehhez kéne felnőni.

  21. Kölcsey Himnusza tökéletes példája a magyar depressziónak, mely soha nem a megoldást keresi, épp ellenkezőleg, már a jövőt is előre elássa: “Megszenvedte már e nép a múltat s JÖVENDŐT”. Nem csoda, hogy ez a nép soha nem jutott egyről a kettőre.

  22. Ójajj, tudhattam volna! Nem olvastam jól a jeleket!
    Áprilisban a vár egyik részéről kizavart egy szittya, mondván “Tilos belépni, itt íjászat van”. Érthető ugye: vegyed meg a drága jegyet, ami valójában csak a vár felére érvényes, mer’ a másik felén hátrafelé nyilaznak – látogatási időben. Az én zsidó anyámat.