A KRESZ korábbi módosítása kapcsán nem csak a köztéri reklámok nagy része tűnik majd el az autópályák mellől, de az egyéb, láthatóságot zavaró dolgok, élőlények és mellények is.

„Az ember autózgat, de csak cikáznak a madarak az égen. Sólymok, ölyvök, szarkák, míg a háttérben szélfútta faágak vibrálnak, felhők vonulnak… És utána csodálkozunk, hogy már megint hipp: átrepült egy sertésszállító IFA a túloldalra, hopp: lengyel zarándok busz tejes kamiont fogott…” – vázolta a rendelet megalkotásának hátterét Táska-Dávid János autbáhnológus, közlekedésterapeuta, ösztöndíjhalmozó.

Az új rend szerint semmi nem zavarhatja egy autózó figyelmét: az autópályákon nehéztüzérséggel felszerelt Hummerek fognak cirkálni, és mindent, ami mozog, megsemmisítenek. A vezetést kimondottan zavaró gomolyos rétegfelhőket atommal lövik. A párnafelhőkre idomított vérzivatarfelhőket küldenek, amiket utána szintén atommal lőnek.

A 60 centinél magasabb fák kiirtását már meg is kezdték az AAK szakemberei. A benzinkutakat vagy felrobbantják az üzemeltetők, vagy szántóföld mintájú lepellel takarják be. Ha valaki lerobban, 30 másodperce van egy ún. óvóparkoló elérésére, különben helikopteres mesterlövészek segítik a gyors aszfaltra fekvést.

A láthatósági mellényt szigorúan tiltja az új KRESZ, mert fokozottan eltereli az autóvezető figyelmét. „Üssük el! Ne veszélyeztesse mások életét feltűnösködéssel. Az ilyen fluoreszkáló exhibicionisták miatt van a sok tragédia” – mondta Táska-Dávid.

Ellentmondásos, de már most biztos, hogy az autópályák fénytábláin látható don’t slalom! feliratot kiegészítik don’t downhill! és don’t super G! biztonsági figyelmeztetésekkel.

 

 

 

14 KOMMENT

  1. …Továbbá, szigorúan megtiltjuk a kerékpárok kivilágítását is. A kerékpárosokat pedig kiirtjuk, hogy ők se tudják kivilágítani a kerékpárokat.

  2. Kerékpárosokat nem kell kiirtani, fogynak automatikusan, mióta kilobbizták maguknak, hogy a Kresz-t módosítsák a kedvükre. Most már mehetnek árkon-bokron, egyirányú utcában szembe, stb. Érvénybe lépett náluk az önmegsemmisítő mechanizmus, ritkulnak is tisztességgel, és a napi sajtó óriási lelkesedéssel hallgatja el. Elektromos kerékpárokkal cikázik egy olyan népcsoport, vagy ” réteg ” akiknek egy részüknek életében se volt jogosítványa, és alapvető közlekedési ismeretei sincsennek. Bravó ! Ritka jó nemzetritkító kezdeményezés, kevesebb nyugdíjat kell fizetni !
    Az autópályán is most építik nekik a sávokat, matrica se fog kelleni, és amennyiben elérte a 80 évet, és legalább az egyik szülőjét viszi a csomagtartón, akkor minden megtett km. után nyer egyet smittpaca gyerekkori koponyáiból. Legalább megnézheti, hogy gyerekkorában is annyi esze volt-e, mint most… Ha nem tetszik neki, átválthatja OV.gyerekkori használt futballozó klottgatyájára. Szagok garantálva ! Ha viszont ” Jobbikos nácirasszistafasisztaárpádsávos” akkor kötelező nekik egy céltábla-mellényt hordani, ahol tömjénzsolt és lézerjani száguldozás közben célba lőhet rájuk.

    Affenébe..most látom, hogy igazi hírt írtam egy álhírportálra…

  3. :)))
    Méltatlanul keveset dicsérjük a szerzőket.
    Ennyi kreativitással és ahogy ezeket az égető problémákat kellő alázattal és ekkora szaktudással kezelik, a kormányban lenne a helyük!

  4. biciklivel autópályán csak a sávelválasztó csíkokon szabad közlekedni, lovaskocsival meg a pályaelválasztó bokros részen, szigorúan betartva a sebességkorlátnak