Csütörtök este a Híradóval és Obersovszky Péterrel tiltakoznak a tervezett reklámadó ellen.

201406-orig.jpg

„Úgy véljük, az RTL Klub és a többi médium aránytalan megsarcolása országos közügy, ezért csatlakoztunk a felhíváshoz. Fontos nekünk, hogy a nézőink minél sötétebbek legyenek” – nyilatkozta Németh Zsolt, az MTVA hírigazgatója. Mint mondta, mialatt a kereskedelmi tévék nettó sötétséget sugároznak, aminek semmi köze a valódi médiához, a közmédia még több zenélő biciklit és élő Bilderberg-kapcsolást ad majd, Obersovszky Péter pedig jótékony hümmögéssel nyugtázza Lázár János vadászós képeit, és szilaj felháborodással tekint majd az RTL Klubra.

Elemzők szerint a közmédia akciója máris sikeres: egy friss felmérés szerint ugyanis az M1 Híradóját követő nézők 80%-a szerint nem érdemel több esélyt, 65% szerint Bajnai Gordon norvég, és 96%-uk szeretne gyermekének zenélő biciklit venni kenyér helyett.

Az esetről szerettük volna megkérdezni bárkit az MTVA-tól, de sajnos az elmúlt napokban túlságosan megváltoztak a médiafogyasztási szokások. 

14 KOMMENT

  1. Az elmúlt nyolc év hazaáruló neokapitalista médiapolitikáját terheli a felelősség a sötétségért! Amikor én fiatal voltam, nem voltak kereskedelmi televíziók, csak egy adó volt, az igazi Magyar Televízió, ahol igazi magyar bemondók voltak, nem ilyen nyugatmajmoló semmirekellők, mint most! Azok voltak a régi szép idők!

    #elmúltnyolcév #hazaáruló #majmol #régiszépidők

  2. Timotheus Höttges, a Deutsce Telcom igazgatója, másodállásban Deutsce Tamás
    unokaöccse, a Hírcsárdán üzeni Sáling Gergőnek:
    – Gyere vissza édes Gergelem! Nézd meg mit csináltál!.
    Megkapod a harmincezer fizetésemelést és a tízezer kafetériát is.
    A Jani sem haragszik rád, megtérítettük neki a kárt, amit véletlenül okoztál. Csókoltat.