Az áruházlánc Schmitt-tel is elégedett volt, de Áderben még több lehetőséget látnak.

Lázár János ikerbátyjai, a sereghajtó Lázár fivérek nevével fémjelzett CBA továbbra is megtartaná a köztársasági elnököt reklámarcának, még ha a poszton személyi változás is történik, hiszen az Elnök Bora rendkívül kedvelt árucikkük lett Schmitt Pál hivatali ideje alatt, és további termékeket is készülnek elnevezni a köztársasági elnökről. Az Elnök Nyalókája, az Elnök Prézlije vagy az Elnök Kőbányaija, mint márkanév, a közvélemény-kutatások szerint nagyon csábítóan hat a vásárlókra.

Áder János jelölésével különösen elégedettek a CBA-nál, hiszen a fideszes politikusban még több lehetőséget látnak, mint elődjében. A cég által árusított száraztészták közül a "szarvacskát" máris elkezdték átcsomagolni "bajszocska" felirattal, az Elnök Intim Betétje pedig a tervek szerint nem szárnyakkal, hanem bajszokkal kapaszkodik majd a nők fehérneműjéhez. Tervezik továbbá, hogy saját almabor márkát dobnak piacra cÁjDER néven.

8 KOMMENT