Az áruházlánc Schmitt-tel is elégedett volt, de Áderben még több lehetőséget látnak.
Lázár János ikerbátyjai, a sereghajtó Lázár fivérek nevével fémjelzett CBA továbbra is megtartaná a köztársasági elnököt reklámarcának, még ha a poszton személyi változás is történik, hiszen az Elnök Bora rendkívül kedvelt árucikkük lett Schmitt Pál hivatali ideje alatt, és további termékeket is készülnek elnevezni a köztársasági elnökről. Az Elnök Nyalókája, az Elnök Prézlije vagy az Elnök Kőbányaija, mint márkanév, a közvélemény-kutatások szerint nagyon csábítóan hat a vásárlókra.
Áder János jelölésével különösen elégedettek a CBA-nál, hiszen a fideszes politikusban még több lehetőséget látnak, mint elődjében. A cég által árusított száraztészták közül a "szarvacskát" máris elkezdték átcsomagolni "bajszocska" felirattal, az Elnök Intim Betétje pedig a tervek szerint nem szárnyakkal, hanem bajszokkal kapaszkodik majd a nők fehérneműjéhez. Tervezik továbbá, hogy saját almabor márkát dobnak piacra cÁjDER néven.
Jujj, ezt most mind ki kell próbálnom,
vajon milyen lesz,
biztos jobban csiklandoz.
De miért vágtatok be egy darab sz..t a CBA logóba? Vagy kolbász lenne?
“sereghajtó” höhöhö
Magyar seggbe Magyar lófaszt!
Ez olyan megható …
Szóval már a CBA is szent és sérthetetlen.
erőltetett
Nem tetszik nekem ez a jelölés.
Tegnap láttam a szomszédom kutyáját. Az is jelölt.
Egy diófát.
Hogyhogy nem citromot reklámoz a leendő elnök ?
Hehe, a Hírcsárda logóban is van egy bajusz. 🙂 Kormánypárti banda. 🙂