Idén Bukarest adott volna otthont a versenynek, de ott már alkalmatlan a pálya ugyanis az utóbbi években a város összes útját újra aszfaltozták. Lesz freestyle-kategória is.
A 2007-es világbajnokság után újra a magyar főváros ad otthon a rangos viadalnak. A versenyszámokat (egyéni, páros, ittas csapat és freestyle) most is napközben, a csúcsforgalom idején bonyolítják le. Változás, hogy most nem lesz csukott szemes félkezes kátyúzás, viszont lesz freestyle, amely során bármilyen testhelyzetben ruházatban és állapotban lehet majd a világszövetség által hitelesített versenykátyúkat befoltozni.
“Jó, hogy helyben lesz a vb, ráadásul a csapat esélyei jelentősen javultak a bolgárok kizárása miatt” – nyilatkozta Sima János, a magyar válogatott szövetségi kapitánya. A 2011-es guatemalai csapatvilágkupán ugyanis illegális teljesítményfokozókat találtak az addig a világ élvonalához tartozó bolgár csapat hányásában.
A vb fővédnökét – egy Demszky Gábor-szexbábut – Tarlós István helyezi majd hullámsírba a Lánchídnál. Az eseményt gála és díszfelesezés zárja a SYMA-csarnok melletti parkolóban.
Hogy fog tudni az első helyezett felmászni a dobogó tetejére?
A Nem.Egy.Működés Rendszerének megszületése óta Magyarországon, ezen belül Budapesten is jelentősen csökkent a kátyúk száma. Jelenleg a Nem.Ügyek kormánya komoly erőfeszítéseket tesz a Kátyúzó VB előkészítésére. Hatékonyságának eredményeképpen immár sohasem látott mennyiségű és mélységű kátyúk gazdagítják az ország és a főváros mintegy 2/3-át!
nem vicces ! szánalmas…
kis értékelés az elitünk utóbbi 30 éves ténykedéséről
a legmagasabb adók mellett a legkevesebb közszolgáltatást kapjuk…
de miért? hol vannak az adóforintok?
1980 óta hazánkból 53 240 000 000 000 Ft-ot menekítettek offshore számlára a hazai (adó vagy más) hatóságok elől (ez 5 324 000 Ft/lakos, beleértve az újszülötteket és 10 millióval számolva…)
ezzel a világon abszolút értékben 13-dikok,
egy főre vetítve harmadikok vagyunk… (Kuwait és Szingapúr után)
de a két előttünk lévőnek a szumma hosszabb távon gyűlt (nekik 1970-től regisztrált, magyaroknak csak 1980-tól lehetséges lopni)
illetve Kuwait esetén a forrás nyilvánvalóan az olaj…
szóval dinamikát tekintve VILÁGELSŐK VAGYUNK pénzeltüntetésben
csak pár összehasonlítás
-ez hazánk GDP-jének 300%-a
-az offshore-ban parkoló összegből a teljes államadósság (17 437 500 000 000 Ft, azaz 1 743 750 Ft/lakos) HÁROMSZOR lehetne kifizetni
-kb a GDP harmada az éves befizetett adó…
tehát ez a kilopott pénzhegyért cserében 10 évig nem kellene adót fizetni
-vagy másképp: 30 éven át minden befizetett adó átlag 1/3-át ellopták…
-a 7 éves EU támogatásunk, ami (a 2004-2013-as) 25 milliárd euróról épp most (2013-2020) NŐTT 20 milliárd euróra, az 5 840 000 000 000 Ft, azaz 584 000 Ft/fő a 7 évre, ami gyakorlatilag az offshore-ba rejtett pénzek tizede
http://www.taxjustice.net/cms/upload/pdf/The_Price_of_Offshore_Revisited_Presser_120722.pdf
a grafikonon szinte egész európát kitakarja a magyar összeg…
amikor tavaly megjelent a magyar sajtóban csak annyi jött hogy az első húszban vagyunk…
erről szó sincs…
csak egy osztás és látszik, hogy a világon a legnagyobb nálunk…
amúgy a 100-300 % GDP-hez képest is túl halvány, mert épp tavaly picit a 300% alatt volt ez a ráta…
vagyis most már az a lila is rikítana…
ez a lényeg
ez a teher az országon, ezért kell megosztani minden csoportot, hogy a maradó adómorzsákon elszórakoztassák magukat…
nagyon nagy teher a gazdaságon…
ebben még nincs benne a nem offshore országokba kimentett és a hazai ingatlanban tartott lopott közpénzek tömege…
gondolom ez meg a Nagy Magyar Nemzeti Szlalompálya két futama…
viszont így a magyar sofőrök a legügyesebbek… a világon…
amugy aki egyenes vonalban megy és nem kacsázik, az a RÉSZEG !
index.hu/belfold/2013/02/18/magyarorszag_ket_legkatyusabb_utja/
Egész jó.:))
“nyilatkozta Sima János, a magyar válogatott szövetségi kapitánya”
amugy a XIII. kerületi önk útépítőt így hívják “Sima Út Kft”
bopkft.blogspot.hu/2011/04/bunozok-sima-ut-kft-nel.html
Teljesen meghatódtam.
A hazai pálya előnyét legalább élvezhetjük is.
@ezanicknevem:
Gyorsnaszádról fellövik.
@Dour ®: Más választásunk úccsincs, takkómán élvezzük…
Érdekelne, hogy egy kátyú “megcsinálása” mennyi ideig tart. Azt olvastam, hogy 5 év. Egy normálisan újraaszfaltozott út vajh meddig tart?
@Vitéz László:
Azért ha 3 nullát lehagysz a végéről, és a valódi számot közlöd, kissé kevésbé lesz riasztó a kép.
Egyszerűen az összes adatodat oszd el ezerrel.
@HaCS:
Nem! Benéztem!
Tényleg a te számolásod helyes.
@HaCS: értékelem az önkritikát! gratulálok, nemes emberi tulajdonság:)
magamban meg a legjobban a szerénységet szeretem…
ritkán tévedek, főleg számokban nem szoktam…
kár ragozni. PONT az adók (közpénzek) kétharmadát lopják el…
erre az a bizonyíték, hogy az utak felületének 2/3-a hiányzik !
Ugye jól tudom, hogy idén az Asztalos Sándor utcát készítették elő a verseny helyszínéül???
@TrueY: Ötév alatt má magától begyógyul… Nem hiszed? – Várjad ki!…
Demszky fog indulni?
Szerintem is szánalmas a helyzet. Alapvetően túl sok az autó a városban és talán nem jól szervezzük mindennapi életünket. De ha már viccet próbálunk faragni közlekedési kulturálatlanságunkból (nem vitatva az útfenntartók felelősségét) … simán rendezhetnénk az úthasználók körében is versenyeket. Pl. egy “Teperek ész nélkül” VB-n szép számmal indulhatnánk.
És most lehet engem köpködni …
Átlagosan 370 magyar ember hal meg naponta.
Egyre jobban terjed a TBC mindenféle antibiotikummal szemben ellenálló változata.
Újabb, stadion nagyságú kisbolygó közelít a Föld felé.
Azért ezek a jobboldali kátyúk, ezek elég tűrhetőek.
Kis odafigyeléssel, tolarenciával, empátiával, összefogással könnyen,
vidáman kikerülhetők. A többsége csak optikai csalódás csupán,
amit a szemét liberálbolsevik propaganda szugerál az ártatlan emberek agyába.
Nem olyanok mint a szemét állat Demszky féle, direkt, géppel csinált,
a nyomvonalba vájt kátyúk, amihez éjszakánként aknavetőzték is a várost,
hogy még jobban elkúrja Budapestet, és Magyarországot, együtt a geci Bajnaival,
meg a kétszeres anyagyilkos Gyurcsánnyal.
Hisszük, tudjuk, látjuk is már, hogy Tarlós Úr és nagyszerű csapata,
együtt Vitézi Úr zsenialitásával, minden tőle telhetőt megtesz az utak,
és a közlekedés 1944-es, 45-ös minőségének helyreállítása érdekében.
Hajrá magyarok, hajrá Magyarország!
Nem lenne egyszerűbb, ha átneveznénk a kátyút mondjuk pénzre?
Minden problémánk megoldódna azonnal. 🙂
a kátyúzó vb re sajnos a magyar csapat nem tudott készülni…
de a kifogások gyűjtésével már készülnek a sajtótájékoztatóra
amugy előrejelzem, hogy azért vesztettünk mert
-korán jött a hó (leesett a viszmajor)
-túl hideg/meleg idő volt
-egyéb kedvezőtlen körülmények
-az ellenfél nem volt fair…
-a bírók csaltak, mert a nyugati féltékeny
nagyhatalamak összeesküdtek és a tuggyukik…
stb
Jó estét, jó szurkolást! :)=
@Sophie K: az első jó viccre jó sokat kellett várni… külföldön voltál ?
@Vitéz László: Elnézést kívánok, leülök, egyes.
Felállt a nemzeti kátyúválogatott!
index.hu/belfold/2013/02/21/felallt_a_nemzeti_katyuvalogatott/
ez csak megvan játszva, nem is valódi
@Aszongyaja Zanyósom: “Ötév alatt má magától begyógyul… Nem hiszed? – Várjad ki!…”
Persze, autóroncsokkal!