Július huszadikától csak az első ajtón lehet felszállni az új Alstom szerelvényekre és a Kisföldalattira.

vitezy pimp_1.jpg

Folyamatos újításokon dolgozunk, így például a Combino villamosokra forgóajtót, a HÉV szerelvényeire pedig belülről fotocellás ajtót szerelünk. Ez utóbbi célja, hogy tényleg ne támaszkodjanak az utasok az ajtónak” – foglalta össze az új terveket Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója.

A VEKE szerint elhibázott lépésről van szó, mivel a kisföldalatti szerelvényei több kocsiból állnak, így egy kocsi mindig üres lesz. Megkérdeztük erről a BKK illetékeseit is, de ők nem használnak tömegközlekedést.

Az újítások azonban nem érnek véget: ezután a 2-es villamos vonalán gyalog sem lehet közlekedni és a Jászai Mari tér kizárólag ejtőernyővel lesz elérhető.

36 KOMMENT

  1. Üdvözlöm az ötletet, és megragadnám az alkalmat hogy az illetékeseknek jelezzem: a Ferenciek tere és a Móricz Zsigmond körtér még nehezen ugyan, de megközelíthető és használható, azoknál kellene még valamit csinálni, mit tudom én, teljes lezárás, villamosok és buszok kitiltása, megállók áthelyezése a Nemzeti Dohányboltokba, napalm, ilyesmi…

  2. @gipsz.jakab: Nem is rossz.
    Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).

  3. @gipsz.jakab: Nem is rossz.
    Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).

  4. @gipsz.jakab: Nem is rossz.
    Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).

  5. @gipsz.jakab: Nem is rossz.
    Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).

  6. @dr. leo&fred: ez is gyengepróbálkozás…

    ez pontosan:

    az internetes csekin az ingyenes… a hejszíni az feláras +1000 FT/db

    a csomagok:
    a BKK fedélzeteire felvihető egy 90 x 90 x 90 (mm) -es csomag ingyen,
    a továbbiakra külön felárat kel fizetni…
    a po gyász feladás esetén kilónként, kilométerenként 100 Ft
    kézi extra po gyász ként fel adva az csak 50 Ft / km / kg
    a kilométert azt beültetett jeladóval elenőrzik… de előre kell leróni…

    minden más egyedi igényt ki tud szógálni a BKK, csak előre kel jelezni írásban 30 nappal…

  7. A vicc az, hogy a fejlett japanban tenyleg bevezettek jo nagy motorvonatokon is az egy ajtos felszallast. Mondjuk ott leszallaskor kell fizetni a megtett tav utan, ezert elso ajtos leszallas van.

    http://www.ohmitetudo.co.jp/railway/info/oneman/2ryou.gif
    (a kepen a tobbi ajto csak diszitesi celokat szolgal…)

    “Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.”

    Erre is van pelda japanban. Az ulohellyel rendelkezo vagonokat a ‘green car’ jelzes jeloli es csak potdijert lehet bennuk helyet foglalni, viszont ezekben az allva utazas tilos, tehat mindenkeppen pluszban fizetni kell ha valaki ulve akar utazni.

    Alapdijas szolgaltatas a helyi belvarosi hev vonalon:
    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Yamanote-sen-205-cattle-wagon.jpg
    Ugyanott az emelt dijas, helyfoglalasos:
    http://www.jreast.co.jp/e/press/20040502/img/img_03.gif
    Kivulrol:
    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Model_E531_Green_Car_of_JR_East.jpg
    (a kepen harmadik vagon a felso marhavagon, az alapdijas utasoknak, altalaban ebbol van tobb a szerelvenyben)

    Egyebkent en meg itthonra a kocsinkenti kalauzt vezetnem be. Jegyet is ok adnanak helyben. Aki nem akar fizetni azt meg a jarmu azonnali elhagyasara szolitanak fel, meg a jarmu megallasa elott.

  8. Az uj kivetitokon Vitez Laszlo csapulja Vitez(i) David kobakjat pajtikaim, mikozben heverrel emelik a Lanchid budai oldalat hogy elferjen alatta a budai(ossze)fonodo projekt uj villamosa. Ezalatt a koZpontban a gombhoz igazitjak a kabatot lezarjak a maradek utcakat, korutakat, majd keruleteket. Atadas eseten T(S)arlos úr mindent atnevez a buszok helyett villamosok, villamosok helyett buszok,jarnak es 70kg felett ket jegyet kell ervenyesiteni.Kinai kisvasut gurul LisztFerihegyre s onnan vissza a Jozsefvarosi piacig amit mar csak a felhok felett a Solyom (Szoliom) vagy (Shalom) jaratain lathatunk majd kiteljesedni. Jo utat.” Mert hajozni marpedig kell”

  9. azt mondja már meg nekem valaki, mi a büdös lónak a farka tart eddig több hónapot a metró és a keleti jegypénztárának összenyitása? és meddig fog valójában húzódni ez a végtelenül komplikált és bonyolult építési folyamat???

  10. biztosan tudom, egy hét elsöprően sikeres próbaüzem után a kisföldalattin lehet majd a második szerelvény első ajtajánál is felszállni.
    Persze nem rögtön, elötte nemzeti konzultáció keretében kérdezi meg a magyar honfitársak véleményét vezérünk személyesen, egyenként, levélben, mindenkit, budán, pesten, vidéken és külföldön is egyaránt, a nemzeti együttgondolkodás szellemében.

  11. A keletinél még kéne okozni valamit… H-SZe-P lezárni a páros majd K-CS-Szo a páratlan vágányokat majd vasárnap az egészet.
    A jegypénztárakat és a buszmegállókat is véletlenszerűen pakolgathatnák ide-oda.
    Esetleg kiönthetnék az egészet betonnal majd járatokat furhatnának bele.
    Vagy 10 cm-rel odébb tolhatnák az egészet mert ez olyan kommunista csökevény.

  12. Kérek egy kopirájtot, mert az Alstom első ajtaját már vagy fél éve emlegettem valamely közlekedéssel foglalkozó blogon. :)))))

    A kisföldalattin elsőajtózni, nem sokban különbözne az irodaházi lift használatától.

  13. @cso zsi: Naaa nem is! Az első ajtónál nem lehet felszállni!!! Átverés az egész. Az első ajtót aTökös Binci vitte el a telekre a szerszámos sufnira. Esetleg a második ajtónál de azt meg a “Lefencs Kala” adta el 2 sörért mert volt benne alu. Fölszállni a harmadik ajtótól lehet …. de minek?