Július huszadikától csak az első ajtón lehet felszállni az új Alstom szerelvényekre és a Kisföldalattira.
„Folyamatos újításokon dolgozunk, így például a Combino villamosokra forgóajtót, a HÉV szerelvényeire pedig belülről fotocellás ajtót szerelünk. Ez utóbbi célja, hogy tényleg ne támaszkodjanak az utasok az ajtónak” – foglalta össze az új terveket Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója.
A VEKE szerint elhibázott lépésről van szó, mivel a kisföldalatti szerelvényei több kocsiból állnak, így egy kocsi mindig üres lesz. Megkérdeztük erről a BKK illetékeseit is, de ők nem használnak tömegközlekedést.
Az újítások azonban nem érnek véget: ezután a 2-es villamos vonalán gyalog sem lehet közlekedni és a Jászai Mari tér kizárólag ejtőernyővel lesz elérhető.
Még a Keletinél kéne egy kicsit rontani a helyzeten, egyébként kiváló!
@maskep: Vigyázz, meghallják!!!
én betiltanám a pesti tömegközlekedést, úgysem ott lakom. ráadásul tele van komcsival pest, ők meg se érdemlik.
“A villamosokon meg legyenek valódi villamosszékek, és akkor oda se ül le a sok henye utazni vágyó toplák! Aki magyar, gyalogol!”
/Vitéz Elővárossy Winnetou, a Butapesti Káosz Központ (BKK) führere/
🙂
B+, elsőre beszoptam, nem néztem meg melyik oldalra visz a link.
álítólag csak buszvezetői engedéjjel szálhatnak fel az utasok…
persze aki vezet, annak az utasnak nyilván elengedik a menetjegy árát…
Üdvözlöm az ötletet, és megragadnám az alkalmat hogy az illetékeseknek jelezzem: a Ferenciek tere és a Móricz Zsigmond körtér még nehezen ugyan, de megközelíthető és használható, azoknál kellene még valamit csinálni, mit tudom én, teljes lezárás, villamosok és buszok kitiltása, megállók áthelyezése a Nemzeti Dohányboltokba, napalm, ilyesmi…
Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.
Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.
Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.
Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.
@dr. leo&fred: ez baromséág… de az alapötlet jó…
az ÜLŐHEJEKET sor és székszám szerint külön kell árulni hejre szólóan-névre szólóan…
@gipsz.jakab: Nem is rossz.
Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).
@gipsz.jakab: Nem is rossz.
Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).
@gipsz.jakab: Nem is rossz.
Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).
@gipsz.jakab: Nem is rossz.
Meg javasolnám még az otthon nyomtatható jegyet is. Ezt természetesen az utazás előtt az Akácfa utcában lehetne érvényesíteni és adott járatra szólna (pl. csak a 12:52-es piros 173-asra).
Jo otlet, ez mar nekem is eszembe jutott, hogy az uj Alstom szerelvenyeken bevezethetnek az elso ajtos felszallast.
@dr. leo&fred: ez is gyengepróbálkozás…
ez pontosan:
az internetes csekin az ingyenes… a hejszíni az feláras +1000 FT/db
a csomagok:
a BKK fedélzeteire felvihető egy 90 x 90 x 90 (mm) -es csomag ingyen,
a továbbiakra külön felárat kel fizetni…
a po gyász feladás esetén kilónként, kilométerenként 100 Ft
kézi extra po gyász ként fel adva az csak 50 Ft / km / kg
a kilométert azt beültetett jeladóval elenőrzik… de előre kell leróni…
minden más egyedi igényt ki tud szógálni a BKK, csak előre kel jelezni írásban 30 nappal…
@gipsz.jakab: Nézd, nem hiába nem vagyok BKK-fejes 😀
@gipsz.jakab: Nézd, nem hiába nem vagyok BKK-fejes 😀
@gipsz.jakab: Nézd, nem hiába nem vagyok BKK-fejes 😀
@gipsz.jakab: Nézd, nem hiába nem vagyok BKK-fejes 😀
A vicc az, hogy a fejlett japanban tenyleg bevezettek jo nagy motorvonatokon is az egy ajtos felszallast. Mondjuk ott leszallaskor kell fizetni a megtett tav utan, ezert elso ajtos leszallas van.
http://www.ohmitetudo.co.jp/railway/info/oneman/2ryou.gif
(a kepen a tobbi ajto csak diszitesi celokat szolgal…)
“Be lehetne vezetni a kényelmi pótdíjat is. Ezt akkor kellene megfizetni, ha olyan kevesen vannak a járművön, hogy le lehet ülni.”
Erre is van pelda japanban. Az ulohellyel rendelkezo vagonokat a ‘green car’ jelzes jeloli es csak potdijert lehet bennuk helyet foglalni, viszont ezekben az allva utazas tilos, tehat mindenkeppen pluszban fizetni kell ha valaki ulve akar utazni.
Alapdijas szolgaltatas a helyi belvarosi hev vonalon:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Yamanote-sen-205-cattle-wagon.jpg
Ugyanott az emelt dijas, helyfoglalasos:
http://www.jreast.co.jp/e/press/20040502/img/img_03.gif
Kivulrol:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Model_E531_Green_Car_of_JR_East.jpg
(a kepen harmadik vagon a felso marhavagon, az alapdijas utasoknak, altalaban ebbol van tobb a szerelvenyben)
Egyebkent en meg itthonra a kocsinkenti kalauzt vezetnem be. Jegyet is ok adnanak helyben. Aki nem akar fizetni azt meg a jarmu azonnali elhagyasara szolitanak fel, meg a jarmu megallasa elott.
De jó lenne ha így lenne . Remélem szóltok az illetékeseknek , akkor tennétek végre valmi jót is .
Az uj kivetitokon Vitez Laszlo csapulja Vitez(i) David kobakjat pajtikaim, mikozben heverrel emelik a Lanchid budai oldalat hogy elferjen alatta a budai(ossze)fonodo projekt uj villamosa. Ezalatt a koZpontban a gombhoz igazitjak a kabatot lezarjak a maradek utcakat, korutakat, majd keruleteket. Atadas eseten T(S)arlos úr mindent atnevez a buszok helyett villamosok, villamosok helyett buszok,jarnak es 70kg felett ket jegyet kell ervenyesiteni.Kinai kisvasut gurul LisztFerihegyre s onnan vissza a Jozsefvarosi piacig amit mar csak a felhok felett a Solyom (Szoliom) vagy (Shalom) jaratain lathatunk majd kiteljesedni. Jo utat.” Mert hajozni marpedig kell”
azt mondja már meg nekem valaki, mi a büdös lónak a farka tart eddig több hónapot a metró és a keleti jegypénztárának összenyitása? és meddig fog valójában húzódni ez a végtelenül komplikált és bonyolult építési folyamat???
@mrbloodbunny: “végtelenül komplikált és bonyolult építési folyamat”
a magyar utas forgalom zavartalansága miatt a közgép egy új technológiát próbál ki…
ausztráliából aláfúrnak és onnan szerelnek…
biztosan tudom, egy hét elsöprően sikeres próbaüzem után a kisföldalattin lehet majd a második szerelvény első ajtajánál is felszállni.
Persze nem rögtön, elötte nemzeti konzultáció keretében kérdezi meg a magyar honfitársak véleményét vezérünk személyesen, egyenként, levélben, mindenkit, budán, pesten, vidéken és külföldön is egyaránt, a nemzeti együttgondolkodás szellemében.
A keletinél még kéne okozni valamit… H-SZe-P lezárni a páros majd K-CS-Szo a páratlan vágányokat majd vasárnap az egészet.
A jegypénztárakat és a buszmegállókat is véletlenszerűen pakolgathatnák ide-oda.
Esetleg kiönthetnék az egészet betonnal majd járatokat furhatnának bele.
Vagy 10 cm-rel odébb tolhatnák az egészet mert ez olyan kommunista csökevény.
Most dolgozik a BKK a terVEKEn ,hogy a sétahajó járatok a Móricz Zsigmond körtéren kössenek ki ,mert terhelt mentesíteni kell a belvárost !
@gipsz.jakab: attól félek én is 🙂 de azért ez (több csillió hasonló esettel egyetemben) mégis csak botrány… szerintem.
Kérek egy kopirájtot, mert az Alstom első ajtaját már vagy fél éve emlegettem valamely közlekedéssel foglalkozó blogon. :)))))
A kisföldalattin elsőajtózni, nem sokban különbözne az irodaházi lift használatától.
@cso zsi: Naaa nem is! Az első ajtónál nem lehet felszállni!!! Átverés az egész. Az első ajtót aTökös Binci vitte el a telekre a szerszámos sufnira. Esetleg a második ajtónál de azt meg a “Lefencs Kala” adta el 2 sörért mert volt benne alu. Fölszállni a harmadik ajtótól lehet …. de minek?
@Frady Endre: A villamosokon még nincs villamos szék, de a trolikon már vannak kicsinyített változatai, elektromos kis ülések…
@$$$=$$$: Korrekt, de akkor miből élne a Vitézy-gyerek?…
@maskep:
Utazik a panelproli,
Meg-megrázza őt a troli.
Feketére szenesedik,
S olyan, mint a sötét Jedik.
🙂