Így már érthető?

A választók egyre jobban megcsömörlenek a politikai kommunikációtól, ezért az egész mondatok helyett a pár szavas szlogenekre váltottak a pártok, amik a kampány végére akár egy-két betűre is rövidülhetnek.

Ez a tendencia már most is tettenérhető. Míg az MSZP szlogene „Az MSZP a választás” még 4 szó, addig a Fidesz-es „Csak a Fidesz” csupán 3 szó, a Jobbikos „Radikális változást!” 2 szó, míg az LMP „Lehet?”-je már csak egyetlen szó. (Az MDF kampányát lapzártánk idején nem sikerült észrevennünk). Ez a rövidülős tendencia odáig folytatódhat, hogy a választások hetében a Jobbik a „Pff!”, az MSZP a „Bassz.” szavakkal, míg a Fidesz az „E!” az LMP pedig a „?” betűkkel kampányol, hogy minden diszlexiás magyarnak lehetősége legyen a pártok programjainak lényegét a lehető legteljesebb mértékben befogadni.

5 KOMMENT

  1. most akkó miljen színűre fössem a hárimat ?

    a zuram fidesznyik, a kóbászos tót naná, hogy jobbika, az avégen meg az a lófárkú csávó…még mindég mászopós ?

  2. a Jobbik-nál és az LMP-nél teljesen nyilvánvaló ez a jövőkép, de az MSZP-nél inkább a “léégyszi”, a Fidesznél pedig a “naná” szavak fognak állni kampány terén előkelő helyen