Így elkerülhetők végre az évek óta tartó félreértések és új szinergiák jöhetnek létre.

Közös cégbe szervezik a Tic Tac cukorkát, a TikTok videós portált és a KitKat nápolyit – írta meg a Forbes.

Az önmagukban is sikeres termékek tulajdonosai azért határoztak az egyesülés mellett, mert az elmúlt időben egyre több félreértés volt a vásárlók és felhasználók körében, hogy melyik termék micsoda és mire való.

Sokan próbáltak Tic Tac cukorkákkal dalokra tátogós vidót készíteni, egy 13 éves zalaszentgróti fiú pedig megpróbálta megenni csaby1 egyik Hilihalihalihós videóját, amitől kis híján megfulladt.

Az új cég, amit TicTokTak-nak fognak hívni igyekszik majd kihasználni a termékekben rejlő szinergikus lehetőségeket is. Így megjelenhetnek a pár másodperces playback nápolyik, az 1 kalóriás szopogatható challengek és a törhető cukorkák.

Az egyesülés leginkább a TikTok érdeke, mert így esélyt kap rá, hogy Amerikában is elérhető maradhasson, mivel iparági elemzők szerint, ha valamit leöntenek cukormázzal, akkor az elfedi cég kínai tulajdonosait, az amerikaiak pedig zabálni fogják.