Gucci kollekció készül tanároknak “design by Klinghammer” néven

12
12,397

97 ezer forint lesz egy rendes haute couture ing krétatartó zsebbel, de úgyis most emelték a tanárok fizetését, szóval …

201602-klnghmrr.jpg

Klinghammer “utálom a borotválatlan, kockás inges tanárokat” István a Guccival közösen készített mintakollekciót, kifejezetten tanároknak. A kollekció darabjait viselve végre olyan példát tudnak mutatni a diákjaiknak, amit a KLIK is követendőnek tart.

Kidoboltatik

„Az egész nagyon visszafogott, mégis 1.620.000-ből kijön, ráadásul ajándékba adunk hozzá egy Habonyos táskát is, amitől még jobb ember lesz minden tanár. A szet része egy 10 darabos aranyozot kréta készlet, egy egyedi tervezésű kacsintós iPhone tok, amin Czunyiné és Hoffman Rózsa kacsint biztatólag a tulajdonos tanárra. Azt hiszem most már mindent megoldottunk az oktatással kapcsolatban” – mondta Klinghammer István, majd megigazította sálját.

12 KOMMENT

  1. Igaza van Klinginek, ez így nem mehet tovább!
    Toplenyák tanárokkal nem lehet a nemzetet felemelni, még az ő szintjére sem. Hogy néznek ki már ezek? Halálom a pocakos tanár, pláne kockásban.
    Egy megoldás van: be kell engedni a reklámokat az iskolába!
    Tíz perc tanítás, 5-8 perc reklám, plakátok a tanteremben, folyosón, vécékben, tankönyvekben. Dőlnének a milliárdok az államtól is.
    Harmadára csökkenne a tanulók terhelése, mindenki csak jól járna.
    Lenne bőven pénz a tanárok szép, kék egyenruhájára, rajta a “működnek a reformok” alapszöveggel. Lenne értelme a nagy állami vállatoknak is beszállni, mert a szülőket a gyerekeiken át lehet a legjobban megfogni, a “Villanyt az ELMŰ-től”, “gázt a Gázművektől”, “pénzt a Nemzeti Bankból”, “vizet a Vizművektől” meg ilyesmi, elmés és egyben tanulságos reklámokkal.
    A tanár urat ma a Marx és Spencer öltöztette, a Mindigtaxi szállítja, mindennapi disznóhúsáról a Mészáros & Mészáros gondoskodik.
    Paks II.-ből is jutna nekik bőven, a hátukon az “atomot a Roszatomtól, de izibe” feliratért járó ellátmánnyal, és még a nemetsratégiát is segítenék.

  2. A gyerekeket Széles-féle autóbuszokkal az új stadionokba vihetnék olyan labdákkal, amelyekbe fejlesztés alatt álló mobiltelefonokat, tableteket és hasonlókat varrtak, nyúzáspróbaként. A kütyük gyártói előírnák, hogy a szponzorálási pénzekért hány órát kellene rugdosniuk a gyerekeknek a preparált labdákat. Így a nemzetstratégia is teljesülne és a tanár is jóllakna.

  3. Sajnos ezek a mai tanárok már semmiben sem tudnak példát mutatni a diákoknak! Ideje, hogy tisztességesen felöltözzenek, de nem csak a kockás inggel vannak gondok! A hazaszeretet az ami leginkább hiányzik, meg a hála Hazánk Miniszterelnökének mindazért a sok jóért, amivel elhalmozta őket! Fizetésemelést, rezsicsökkentést, stadionokat, kisvasutakat kaptak, de ők ahelyett hogy megköszönnék, tüntetni mennek! Hát hogy fogják így az illiberalizmust építeni?!

    #ezekamaifiatalok #tisztességesöltözet #hazaszeretet #hála #rezsicsökkentés #illiberalizmus

  4. @Nemzeti Orbántroll: Követhetnéd már világpolitika trendjében a mi drágajónkat. Nem csak nemzeti az, hanem már nemzetközi, internáci.
    Próbájjál meg haladni a kórral! Ez a rákfenéje az egésznek.

    Amúgyként a V4-esek mind belépnek a KLIK-be, mer az még nagyobb lenne akkor a Czunyinénak. Nem akkora, hogy elég, de azért tizenötszőr legalább. Azzal már azért boldogulna, kitöltené a kapa citását.

  5. @Nemzeti Orbántroll: Ok és okozat?
    A közértelmesség színvonalának ilyen süllyedése, amely az utolsó két évtizedben szinte már ijesztő méreteket öltött! Sükösd Mihály ÉS ben 1963 Az egész magyar iskolai nevelés fennkölt, de elavult, semmi intellektuális nevelésben nem részesítette, az ifjúságot. Nem sajátította el a kételkedni tudást a kézzel fekvőnek hitt igazságokban, vértezetlen maradt a különféle kártékony illúziókkal s hangzatos frázisokkal szemben, s az önérdekből, a saját álláspontból való kiemelkedésnek, a dolgok mások szemével történő látásának képességét csak igen csökevényesen tette magáévá.
    Márai S. a magyarságot olyan gyermekhez hasonlítja, amely a cselekedetének csak közvetlen következményeit képes mérlegelni. Csak az elsőfokú reakciót tudja kiszámítani, gyakran ez a végzete. Az angol a cselekvése pillanatában már a harmad- és negyedfokú következményeket is mérlegeli. Ezért felnőtt nép.
    A magyar adatba ragadtságának ezt a furcsa állapotát, a mesterséges agyi szélütöttséget, mely két tény között annak hamis kapcsolatát sem tételezi fel, nemhogy tovább menne s elemzéssel iparkodjon tisztázni az ok-okozati viszonyt. E két, a magyar közértelmesség paralizisét diagnosztizáló megállapítás mely között húsz esztendő telt el mutatja, hogy az iskolázatlan pártfunkcionáriusok tömeges befolyása révén felszaporodtak.