A Liget Projektben elbukott Fotómúzeum terveit használják fel a felcsúti komplexumhoz, amely saját vasútmegállót és lanovkát is kap.
“A mérkőzések alatt sokszor zavaró volt, hogy egy pályán kellett játszani egy másik csapattal, akik rontották a győzelmi esélyeinket” – fejtette ki Mészáros Lőrinc az új stadion alapkőletételén. Az esemény érdekessége, hogy a stadion alapköve maga az Építészeti Múzeum volt, amelyet 1:2 arányban építettek fel Felcsúton, a Pozsonyi utcában.
A beruházások, amelyek már eddig is szép számban valósultak meg a Fejér megyei településen, nem állnak le, hiszen a felcsúti polgármesteri hivatal is a Budai Várba költözik, a Széchenyi Könyvtár egykori olvasótermébe. Elkészülhet az a mágnesvasút is, ami az orvosi rendelőtől a régi temetőig visz, egyben csatlakozást biztosít az újonnan kialakított Pannon Delfináriumhoz felkúszó drótkötélpályához. Egyelőre folyamatban vannak az egyeztetések arról, hogy a Liget Projekt keretében meghiúsoló egyéb építmények is a községben épüljenek fel, ám ezt egyelőre még meg kell előznie a település bővítésének, mivel jelenleg a hármas metró régi alagútjának áthelyezése miatt helyszűke alakult ki.
“Tudom, hogy sokaknak hiányozni fog a fővárosban a János-hegyi Erzsébet kilátó, de az átszállításával végre méltó helyre kerülhet“- mondta el büszkén a település polgármestere.
Az új WTC sem New Yorkban fog felépülni, és Felcsút a 2024 évi Olimpia időpontjára mélytengeri kikötőt is kap, hogy a fontos résztvevők saját szuperyachttal érkezhessenek. Egyébként már folyik a gyémántok betöltése a néhány év múlva megnyíló Felcsúti Gyémántbányába.
A felcsúti centralizáció okát firtató kérdésekre a kormányszóvivő azzal érvelt, hogy
– Minden út Felcsútra vezet.
– ???
– … majd meglátják.
Felháborító ez a poszt, és ez a hozzáállás!
Miért kell ezt most itt csinálni, aztán meg még páraknak rákontrázni alatta?
Miért kell hergelni az eccerű magyar állampolgárok színe javát?
Miért kell valótlanságokkal rombolni a nemzeti egységet, identitás tudatot,
amit olyan nehezen, sok magyar drótkészítő véráldozatával végre felépítettek?
Kijutottunk az EB? Ki. Mi kell még?
Tessék örülni, hogy épül, szépül a zország, édes hazánk, Szűz Mária ajándéka,
Isten kalapján a rózsabimbó.
Nem kell külön stádium az ellenségnek, mert ott a 12 fűthető pálya, meg ne fázzanak,
ha lefekszenek. Lesz hozzá villany, meg melegvíz bőven.
Állomás. Igen, valahol, valamikor csak meg kell állnia annak a kurva vonatnak,
ha már ott van. Nem? Mi van ezen olyan vicces?
A Szent János-hegy, Szent Erzsébet szent kilátó elszállítása pusztán BKV
forgalomtechnikai megoldás, a Moszkva tér és Butakeszi közötti közlekedés feltételeinek
javítására. Szinte légvonalban, sík pályán haladhatnak majd a járművek.
Nem költözik Lőrinc a Várba! 50. Simon a Várat rakja a Váli víz partjára, árvízvédelmi
szakértői mivoltát kidomborítva. És ha már ott lesz, akkor miért ne költözzön bele?
A legnagyobb gond most az, hogy a Nagy Népi Gurált, amit a főnök Mongóliában vett,
potom 250 milliárdért (Euro), akciósan, azt hová tegyék?
Abban kéne segíteni a nemzet Lőrincének, akár népszavazás árán is.
Amúgyként szólhatna neki valaki, hogy nemzetstratégiailag vegye már meg amazt a széket
is ott Törökországban, tod, a Bursasportot, nehogy ebek harmincadjára kerüljön a mi
drága dzsiájdszó Dszudzsink, nemzeti értékünk.
Hogy nyerjük meg az EB-t az ő bedobásba fulladó cselei nélkül.
Ha már építeni nem tuggyátok, legalább ne romboljátok a nemzeti érzést.
Egy kis zsidózást itt most annyira szívesen elolvasnék.
@kittrabi: kis zsidózás. Most jó, kittrabi? 🙂 Egyébként a János-hegyet nem kell elvinni sehová! Elég megszorozni kettővel, ezt már az általános iskolában tanítják. Butakeszire pedig egy egyszerű 12-sávos autópálya-alagutat lehet fúrni az originál János-hegy alá, vizilépcsővel a lépcsőkedvelőknek.
@tobias2: Nem jó, így, lélektelenül nagyon lapos. Láccik, hogy csak imitálod.
Kettővel megszorozni. Mindenki magából indul ki, asszed elég mindenhova egy kettest írni, aztán majd lesz valahogy.
@tobias2: Ezzel elkéstél, a yachkikötő már készül!
felcsutihivatal.hu/sites/default/files/_docstore/eloterjesztes-_zaportarozo.pdf
2001.december 11-én 2,7 milliárdért létesítettek egy záportározót a felcsúti vasút állomással szemben. Az adott 2,7 milliárdos állami támogatás az abban az évben a költségvetésből belterületi vízrendezés célra fordított céltámogatási keret kilencven százaléka volt!A Környezetvédelmi és Vízgazdálkodási Minisztérium a harmincadik helyre sorolta a beruházást az előterjesztésről szóló szakvéleményében. A Fidesz-többség azonban előbb titkosította a parlament szakbizottságában erről folyó vitát, majd a hivatalos előterjesztő, a Pintér Sándor vezette Belügyminisztérium az első helyre tette a váli-völgyi összefogást. 2010-ben elhatározták, hogy egy 6 hektáros csónakázó tavat csinálnak belőle, kikötővel. A gánti Dolomit KFT szállította hozzá a beton elemeket.
Alcsútdobozi alpolgármester nyilatkozta, hogy együttműködési megállapodást kötött a Mészáros Lőrinc által vezetett Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvánnyal, hogy „a záportározó sport- és szabadidős hasznosítása megvalósulhasson”.
@kittrabi: OK, merjünk nagyot szorozni, kittrabi! Szorozzunk százzal! Ezerrel! Szorozzunk millió piros kisdedet vasöntő ércformákba! Szorozz álló üllőt, mely nem hasad, nadrágodból immár kilóg a … lábad.
Szerintem már csak az űrkikötő és egy, a gízainál alig kétszer magasabb piramis hiányzik ‘csútról.