A Liget Projektben elbukott Fotómúzeum terveit használják fel a felcsúti komplexumhoz, amely saját vasútmegállót és lanovkát is kap.

20150429liget-budapest-projekt-fotomuzeum-es.jpgA mérkőzések alatt sokszor zavaró volt, hogy egy pályán kellett játszani egy másik csapattal, akik rontották a győzelmi esélyeinket” – fejtette ki Mészáros Lőrinc az új stadion alapkőletételén. Az esemény érdekessége, hogy a stadion alapköve maga az Építészeti Múzeum volt, amelyet 1:2 arányban építettek fel Felcsúton, a Pozsonyi utcában. 

A beruházások, amelyek már eddig is szép számban valósultak meg a Fejér megyei településen, nem állnak le, hiszen a felcsúti polgármesteri hivatal is a Budai Várba költözik, a Széchenyi Könyvtár egykori olvasótermébe. Elkészülhet az a mágnesvasút is, ami az orvosi rendelőtől a régi temetőig visz, egyben csatlakozást biztosít az újonnan kialakított Pannon Delfináriumhoz felkúszó drótkötélpályához. Egyelőre folyamatban vannak az egyeztetések arról, hogy a Liget Projekt keretében meghiúsoló egyéb építmények is a községben épüljenek fel, ám ezt egyelőre még meg kell előznie a település bővítésének, mivel jelenleg a hármas metró régi alagútjának áthelyezése miatt helyszűke alakult ki.

Tudom, hogy sokaknak hiányozni fog a fővárosban a János-hegyi Erzsébet kilátó, de az átszállításával végre méltó helyre kerülhet“- mondta el büszkén a település polgármestere.

8 KOMMENT

  1. Az új WTC sem New Yorkban fog felépülni, és Felcsút a 2024 évi Olimpia időpontjára mélytengeri kikötőt is kap, hogy a fontos résztvevők saját szuperyachttal érkezhessenek. Egyébként már folyik a gyémántok betöltése a néhány év múlva megnyíló Felcsúti Gyémántbányába.

  2. A felcsúti centralizáció okát firtató kérdésekre a kormányszóvivő azzal érvelt, hogy
    – Minden út Felcsútra vezet.
    – ???
    – … majd meglátják.

  3. Felháborító ez a poszt, és ez a hozzáállás!
    Miért kell ezt most itt csinálni, aztán meg még páraknak rákontrázni alatta?
    Miért kell hergelni az eccerű magyar állampolgárok színe javát?
    Miért kell valótlanságokkal rombolni a nemzeti egységet, identitás tudatot,
    amit olyan nehezen, sok magyar drótkészítő véráldozatával végre felépítettek?
    Kijutottunk az EB? Ki. Mi kell még?
    Tessék örülni, hogy épül, szépül a zország, édes hazánk, Szűz Mária ajándéka,
    Isten kalapján a rózsabimbó.
    Nem kell külön stádium az ellenségnek, mert ott a 12 fűthető pálya, meg ne fázzanak,
    ha lefekszenek. Lesz hozzá villany, meg melegvíz bőven.
    Állomás. Igen, valahol, valamikor csak meg kell állnia annak a kurva vonatnak,
    ha már ott van. Nem? Mi van ezen olyan vicces?
    A Szent János-hegy, Szent Erzsébet szent kilátó elszállítása pusztán BKV
    forgalomtechnikai megoldás, a Moszkva tér és Butakeszi közötti közlekedés feltételeinek
    javítására. Szinte légvonalban, sík pályán haladhatnak majd a járművek.
    Nem költözik Lőrinc a Várba! 50. Simon a Várat rakja a Váli víz partjára, árvízvédelmi
    szakértői mivoltát kidomborítva. És ha már ott lesz, akkor miért ne költözzön bele?
    A legnagyobb gond most az, hogy a Nagy Népi Gurált, amit a főnök Mongóliában vett,
    potom 250 milliárdért (Euro), akciósan, azt hová tegyék?
    Abban kéne segíteni a nemzet Lőrincének, akár népszavazás árán is.
    Amúgyként szólhatna neki valaki, hogy nemzetstratégiailag vegye már meg amazt a széket
    is ott Törökországban, tod, a Bursasportot, nehogy ebek harmincadjára kerüljön a mi
    drága dzsiájdszó Dszudzsink, nemzeti értékünk.
    Hogy nyerjük meg az EB-t az ő bedobásba fulladó cselei nélkül.
    Ha már építeni nem tuggyátok, legalább ne romboljátok a nemzeti érzést.
    Egy kis zsidózást itt most annyira szívesen elolvasnék.

  4. @kittrabi: kis zsidózás. Most jó, kittrabi? 🙂 Egyébként a János-hegyet nem kell elvinni sehová! Elég megszorozni kettővel, ezt már az általános iskolában tanítják. Butakeszire pedig egy egyszerű 12-sávos autópálya-alagutat lehet fúrni az originál János-hegy alá, vizilépcsővel a lépcsőkedvelőknek.

  5. @tobias2: Nem jó, így, lélektelenül nagyon lapos. Láccik, hogy csak imitálod.
    Kettővel megszorozni. Mindenki magából indul ki, asszed elég mindenhova egy kettest írni, aztán majd lesz valahogy.

  6. @tobias2: Ezzel elkéstél, a yachkikötő már készül!
    felcsutihivatal.hu/sites/default/files/_docstore/eloterjesztes-_zaportarozo.pdf
    2001.december 11-én 2,7 milliárdért létesítettek egy záportározót a felcsúti vasút állomással szemben. Az adott 2,7 milliárdos állami támogatás az abban az évben a költségvetésből belterületi vízrendezés célra fordított céltámogatási keret kilencven százaléka volt!A Környezetvédelmi és Vízgazdálkodási Minisztérium a harmincadik helyre sorolta a beruházást az előterjesztésről szóló szakvéleményében. A Fidesz-többség azonban előbb titkosította a parlament szakbizottságában erről folyó vitát, majd a hivatalos előterjesztő, a Pintér Sándor vezette Belügyminisztérium az első helyre tette a váli-völgyi összefogást. 2010-ben elhatározták, hogy egy 6 hektáros csónakázó tavat csinálnak belőle, kikötővel. A gánti Dolomit KFT szállította hozzá a beton elemeket.
    Alcsútdobozi alpolgármester nyilatkozta, hogy együttműködési megállapodást kötött a Mészáros Lőrinc által vezetett Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvánnyal, hogy „a záportározó sport- és szabadidős hasznosítása megvalósulhasson”.

  7. @kittrabi: OK, merjünk nagyot szorozni, kittrabi! Szorozzunk százzal! Ezerrel! Szorozzunk millió piros kisdedet vasöntő ércformákba! Szorozz álló üllőt, mely nem hasad, nadrágodból immár kilóg a … lábad.