Tarlós István egy új korszak kezdetének nevezte a füsttel és leállással színesített átadót.

201404-m4hiba.jpg

„A Várkert Bazár mellett ez a projekt is kiemelkedően fontos pillanatához érkezett” – adta át az első metróhibát a legújabb vonalon Tarlós István főpolgármester. A politikus a nemzeti színű biztosítóberendezés-vezeték átvágása után mobiltelefonról meghallgatta a Prodigy együttes egy számát, majd megette a pódium mellé kikészített pogácsákat.

„A következő szakasz még látványosabb lesz, azt reméljük, jövő ilyenkorra már az égő metrókról és beakadó pótlóbuszokról beszélhetünk” – közölte újságírói kérdésre a távlati terveket Tarlós, miközben megtekintette, ahogy az utastájékoztatási rendszer hibája miatt a következő metró már nem ért be az állomásra. Mint elmondta, nem ez az utolsó ünnepség a metró vonalán, nyáron ugyanis lesz még egy. Azt ugyan nem árulta el, milyen apropóból, de annyit sejtetett, hogy köze van a légkondicionálók hiányához.

18 KOMMENT

  1. Tisztelt Miniszterelnök Úr, tisztelt Főpolgármester Úr!

    Gratulálok a Miniszterelnök Úrnak és a Főpolgármester Úrnak a hiba átadásához, és jó étvágyat kívánok a pogácsákhoz! Remélem, én is hamarosan kipróbálhatom a négyes metrót, de sajnos még nem volt alkalmam eljutni Budapestre, az elmúlt nyolc év gyalázatos nyugdíjpolitikája végett! Kívánok a Miniszterelnök Úrnak és a Főpolgármester Úrnak erőt, egészséget, további sok világraszóló átadást!

    #grat #elmúltnyolcév #erőtegészséget

  2. “Ezt a fustot mar uj szelek fujjak!” – mondta rogtonzott beszedeben Tarlos Istvan – es a tovabbiakban elmondta, hetente 3-4 nagyobb es korulbelul tiz kisebb hibat terveztek a rendszerbe, egyuttal meghirdette a ” Ki a legeny a metroalagutban? ” cimu jatekot ahol az ervenyes jeggyel rendelkezok versenyt futhatnak a terjedo tuzzel.

  3. Orbán Viktort kérték fel Észak Korea királyának a választási győzelmének hírére. A koronázási ceremónia lebonyolítására küldöttséget delegált a Külügyminisztérium.

  4. Nem a 4-es metró romlott el, hanem csak az egyik szerelvény, ami azoknak hozzá tartozó,
    mondhatni üzemi jellegű eseménye. Ezért kellenek majd a robotpilóták, mert azokat
    nem zavarja a füst, lángoló szerelvényt is tudnak huzamosabb ideig vezetni.
    Csak azt nem értem, mint tősgyökeres, egészséges szellemű vidéki,
    hogy a pótló buszok hogy a fenébe jutnak le, és járnak a zalagútba?

  5. @kittrabi: “a pótló buszok hogy a fenébe jutnak le, és járnak a zalagútba” Nem is szólva arról, hogy áramszedőkkel hogyan töltik fel az üzemanyag tartályaikat! Szerintem a pótló buszokat pótló metró oldja meg a kérdést véglegesen.

  6. @kittrabi:
    lehet, hogy feltaláltak instant metrópótlóbuszokat.
    levisznek a zalagútba egy zacskó port, lent egy kis vízzel elegyítik (csomómentesen), oszt jónapot, tessék beszállni.
    még elegánsabb, ha nem vízzel kell elegyíteni, hanem füsttel, mert akkor lehet teljesen automata az egész folyamat, csak legyen ott a por.
    vagy felfújható kemping metrópótlóbuszok kellenek, a kipukkadó lufik elvén alapuló eljárással, csak visszafelé az időben. (ez utóbbiban mi magyarok úgyis nagyok vagyunk)

  7. …vagy leviszik a metrópótló buszokat kicsi gyerekkorukban a zalagútba és ott lent nőnek meg olyan igazi nagyra.
    és még van sok ötletem…
    <miért vonz ennyire ez a téma?… meg kéne kérdeznem a kezelőorvosomat vagy a gyógyszerészemet…>

  8. Én tudom ám, hogy a hibák átadása csak az első lépés. Hamarosan bejelentik, hogy a négyesmetró jelen formájában már nem szolgálja a nemzet érdekeit, ezért a várkerthez hasonlóan le kell zárni, hogy a szükséges munkálatokat el lehessen végezni. (Az még nem látszik tisztán, hogy erről a balliberális cionista peronok, vagy a rezsibűnöző szerelvények tehetnek majd).
    Nemzeti konzultáció keretében határozza majd meg a kormány, hogy az egyes megállók hogyan kerüljenek felhasználásra, de az előzetes tervek között szerepel például a kispályás stadionná alakítás, valamint a Széles Gábor-féle energiacellára szakosodott termelői biopiac beindítása.
    Az állomások közötti egyes alagutakban a Puskás akadémia kihelyezett tagozata fog majd működni, itt lesznek kialakítva a dekázófolyósok a közmunkások számára. Az alagutak más részein a nemzeti alaptanterv részeként bevezetendő kötelező orosz nyelv hatékony tanításához elengedhetetlen büntetőtantermek kerülnek kialakításra.

  9. @kittrabi: A Közgép gondoskodott erről: ő építette a födémet és kilopta a cementet, vezényszóra felmásznak az utasok a pótlóbusz ülésére leugornak és már az alagútban száguldozhatnak is, mert a lendület már meg van. Felfelé sokkal kínosabb, de mire felérne a pótlóbusz. már úgy is csupa rozsda lenne, tehát inkább lent hagyják a jótékony homályban szétrothadni.

  10. @rozsomákidomár: Régóta itt van már az ideje a büntetőtantermek bevezetésének! Nagyon el vannak kanászodva ezek a mai fiatalok, az elmúlt nyolc év vadliberális oktatáspolitikája végett! Ideje jól megregulázni, megnevelni őket! Amikor én fiatal voltam, körmöst kapott az, aki nem tudta valamelyik orosz szót, és rizsre kellett térdepelnie, aki nem tudta a ragozást! Az volt az igazi gyerekkor!

    #ezekamaifiatalok #elmúltnyolcév #régiszépidők

  11. Újra füstölt a 4-es metró!
    A főmesterpolgár a vadul nekieső közszolgálati sztárriporterek és média harcosoknak
    kénytelen volt bevallani, hogy ez nem meghibásodás, hanem az utasok spirituális nyugalmát védő,
    egészséges, szentelt tömjén füst.
    Dávidka zseniális, ötvenmilliós ötlete, a gonosz és ártó szellemeket felismerő rendszer lép működésbe,
    valahányszor Demszky arra gondol, hogy csak ki kéne próbálni az ájláv 4 metrót, ha már annyit szívóztak
    vele az átadáson büszkeségbe forduló ellenségei.

    Ma egyébként átadták a metró biciklista alagútját, így a büdös izzadtság és lábszag
    nem irritálja tovább az autósokat ezen a szakaszon.