Ha a 4-es metróra elköltött minden forintot egymás után raknánk, azt biztos ellopnák – és egyéb érdekességek.
Mivel még nem húztunk le minden bőrt a témáról, ezért ma újabb cikkel jelentkezünk, amiben hatásvadás érdekességeket osztunk meg a tisztelt olvasóközönséggel. A HírCsárda mai ünnepi kiadása a BKK támogatása ellenére készült.
A felmérések szerint a lakosság 47%-as előbb elhitte volna, hogy Gyurcsány Ferenc fingja a chemtraileket, mint hogy a 4-es metró valaha elkészül.
Az Alstom metrókocsik annyira franciák, hogy ha valaki megkóstolja az üléseket, azoknak camembert íze van.
Ha a 4-es metró betűit összekeverjük, akkor teljesen értelmetlen szavakat kapunk.
Antal Nimród eredetileg a 4-es metróban tervezte leforgatni a Kontroll 2 című filmet, de inkább sikeres rendező lett.
Ha a 4-es metróra elköltött minden forintot egymás után raknánk, azt biztos ellopnák.
A felmérések szerint, ha most vasárnap lennének a választások, akkor már múlt héten át kellett volna adni a 4-es metrót.
A teljesen automata 4-es metróhoz eredetileg teljesen automata ellenőröket és robot utasokat is terveztek, ám a robotok állandóan blicceltek és összeinstagrammozták a kocsikat, ezért “rendes” utasokra cserélték őket.
10 vidékiből 9 leszarja a 4-es metrót.
Kevéssé ismert tény, hogy a 4-es metró alagútjai vészhelyzetben stadionná alakíthatók.
A Szent Gellért-téri állomás mozaik burkolata annyira pszichedelikusra sikerült, hogy a bejárás során Stohl Andrást többször pajszerrel kellett lefeszíteni a falról.
Legújabb hírek szerint az Alstom metrókocsijainak a lapos kerekei olyan zajt csapnak, hogy a cég mérlegeli nevének Alsturm-ra módosítását.
“A felmérések szerint, ha most vasárnap lennének a választások, akkor már múlt héten át kellett volna adni a 4-es metrót.”
Hogy jön ahhoz a Hírcsárda, hogy ekkora igazságot leírjon? Botrány! :DD
“Ha a 4-es metróra elköltött minden forintot egymás után raknánk, azt biztos ellopnák.”
Így csak a felét sikerült.
10 ből 10 szarja le amúgy jó 🙂
minden heten valasztasokat kene tartani, akkor felepulne minden. Igy hogy negyevente egyszer tori magat a hatalom hogy csinaljon valamit igy nem jo.
Állítólag ha telepumpálnánk szarral a négyes metró alagútját akkor a csodájára járna a világ
@Kösz a halakat!: A pépet a NATO lőszarként elszállítaná és az orosz határ mellett harci készenlétbe helyezné!
Utálom mikor a bunkó pestiek levidékieznek minket. Könyörgöm más kisebb városokban lakunk és nem az ország vízfejében… Parasztok.
A többivel egyetértek.
@KoMI: Mielőtt legközelebb megint elborulna az agyad egy teljesen normális megfogalmazásra és személyes sértésnek vennéd, kérlek olvasd ezt el. Direkt a kedvedért jártam utána.
A Nemzeti Agrárprogram (1997) alapján vidék az a terület, ahol
mezőgazdasági tevékenység, a zöldfelület (erdő, természetes táj) dominál és amelyet aprófalvas településszerkezet, alacsony beépítettség, illetve csekély népsűrűség jellemez. Vidéki település, amely városi státusszal nem rendelkezik, vagy rendelkezik ugyan
városi státusszal, de lakónépessége nem haladja meg a 10 000 főt. Például földrajzi értelemben minden, ami nem város; társadalmi értelemben a falusi, illetve nem városi társadalom; gazdasági
értelemben főként a mezőgazdaság és a helyi ipar, a kézművesség és a kiskereskedelem tartozhat hozzá.
Én ebben nem érzek semmi negatív felhangot.
Sok szeretettel:
Sophie Budapestről
Ha nem vagytok vidékiek, akkor miért kell hozzátok LE menni? Ugye!
Annyira politikai színezete van ennek a metró átadásnak, hogy máris utálom. Szerencsére nem kell használnom. A kisföldalatti meg olyan hangos, hogy halláskárosodást lehet szenvedni tőle.
Meg aztán kqrva drága is a jegy mindegyikre. Csoda, hogy inkább autóval jár aki megteheti?
Pont az a negatív felhang, hogy Magyarországon minden vidék, ami nem BP, holott az általad is idézett definíció közel sem alkalmazható az összes “vidéki” településre.
Remélem, rövid érvelésemmel sikerült irányt mutatnom, milyen irányban kezdd el keresni a negatív felhangot.
Túláradó felebaráti szeretettel:
DinnyeBáró Szegedről.
@TVH: bicikli
@KoMI: a vízfejről nem a budapestiek tehetnek, hanem a tömegével odaköltöző vidékiek, róluk meg a rossz területfejlesztési politika
Ez megint jó lett.:))
@Sophiana: Kisvárosban lakom. Minden utca aszfaltos, rendszeres helyi buszjárat van. Tesco, Lidl, Spar, sok kis üzlet, sok Nemzeti Dohánybolt. Korlátlanul fogható rádió, TV, internet. Hegyek, erdők köröskörül. A nagyváros (Pécs) 35 perc busszal, a busz félóránként közlekedik. Mondd már meg, miért jobb budapestinek lenni?
@Jolka40:
Miért jobb?
Mert csak itt van BKK. (Budapesti Káosz Központ)
@visszakettopadlogaz: ez nekem is eszembehjutott de kicsit másképp
a 4es metrót választás után LEZÁRJÁK és majd
2018-ban ÚJRANYITTYÁK választás előtt egy héttel….
@KoMI: már csak azért is LEEnézünk titeket (vidékieket)
mert nincsen 4es metrót tok !
@gabest1:
Lehet hogy egy paksihoz lemész, de hozzám feljöhetsz csak, mert hozzám képest egy gödörben élsz… Arról meg hogy a szüleid nem szóltak hogy hülyeségeket beszélsz nem tehetünk 🙂
@Tiadlan: Azért akad, aki örül neki, ha beér a vonata a Keletibe vagy Kelenföldre, akkor tudja használni…
Mondjuk a másik 3 vonalat sem bojkottálják a “vidékiek”, mikor Budapesten járnak, de elsősorban azért érdekelhetné őket, mert az ő pénzükből is épült. 😉
@Vitéz.László: Én úgy tudom a 4-es metróra már van hasznosítási ötlet.
Egy maszek zöldséges venné ki gomba termelésre.
Ugyanaz a muksó, aki a debreceni stadionban magyar szürke marhát legeltetne.
@Knapp75: “a “vidékiek”, mikor Budapesten járnak” Átutazóban Szingapur és Zürich között meghallgatják a világhírű budapesti Metrózenét lépcsőmorgásra és laposkerekekre.
Április 10.-től elkezdődik a 4-es, narancssárga metró teljes rekonstrukciója.
Az 450 milliárdos beruházást a Metrógép nyerte, 550 milliárdért, ha nemzeti,
drága jó Lajosunk megalakítja, és bejegyzi a panamai Cégbíróság, Jr. Thomas Wels tanácsa.
Az Unió, azonnali, 2 milliárd Euró tanyafejlesztési támogatást ad hozzá, hogy a magyar alsó és
felső vidékiek is örüljenek egy kicsit.
A felújítás alatt metrópótló autó- és vízibuszok, helikopterek szállítják majd a teljesen zombira
neutralizált utasokat az egész vonalon.
A javasolt kerülő útvonal: Érd – Martonvásár – Baracska, hat év, teljes ellátással, azonnali
vagyon megvédéssel.
I love Metro 4!
@KoMI:
Oké, akkor te is egy városi paraszt vagy, meg mink is.
Csak a mi esetünkben egy picit városi jelző dominál jobban. 🙂
Olyan jó, hogy vagytok, mindig könnyesre vihogom magam a szövegeken.
Köszönöm.
@KoMI: először gondold el mit írsz a pestiekről. Másodszor, ha nem tetszik költözz fel “vidékről”