Autoreverz jelenti.

man_01.jpgAz év vége előtt lecseréljük az utolsó szerelvényt is az új, ehető típusokra” – ígéri a MÁV. “Az átállás észrevehetetlen lesz. Eleinte persze gondosan ki lesz majd táblázva, hogy ne egyék meg, meg ilyesmi, mert akkor mivel utaznak, de aztán ha valaki mégiscsak lakmározni kezd, hát csalódik egy kellemeset, na. Ennyi. Nem kell itt problémázni és főleg nem azt keresni, hogy mibe lehetne belekötni.

9 KOMMENT

  1. Nincs ebben semmi meghökkentő és új, mert a rozsda már feltalálása óta eszi a vonatot,
    a vasutasokat meg a roseb.
    Az ábrán a vas oxidációjának levezetése látható, ómongol kézjelekkel, amit a muhi csatában zsákmányoltunk tőlük.

  2. A négyszögletű kerekes villamost ez a hír sem übereli!
    Bár az újságíró azt írta, nem négyszögletű, hanem lapos!:)))
    Azt nem tudni Vitézy Dávid mennyit kapott érte.

  3. “nem azt keresni, hogy mibe lehetne belekötni”

    Így van! A kötöttpálya nem arra való, hogy belekössenek.

    Egyébként a pulóverem sem!

    ByeAlex sapkájába kössenek bele, azt nem kell keresni.

  4. @Dinkainka: “Bár az újságíró azt írta, nem négyszögletű, hanem lapos!:)))” Ezt elcseszték, a metrót gumikerekűre kellett volna építeni. Bár a magyarokból kinézem, hogy jancsiszögeket dobálnak alája…

  5. A szögletes villamoskereket Orbánváron, az eredetileg Pentele vezér Dunuska nevű
    megfulladt lányáról elnevezett, majd Sztálinról (Acél) átnevezett, aztán az új Dunáról
    ismét ötletesen átnevezett, nemszocialista, nemmegyeijogú, nemváras, nemzeti városban
    fogják önteni és kovácsolni, az ipari emlék Zeti Vas, Acél, Köz és Véggép Gyártó Művekben.
    Olcsó, gazdaságos és tisztán made in Hungary lesz, magyar, nemzeti munkások ezrei
    dolgoznak majd a közeli vas, szén, és ugye kőbányákban, és másodállásban a közeli
    földeken, a dohánnyal és a cukorrépával. Munkásokat kell majd importálni vazeg!
    A szükséges ötvöző és segédanyagokat a közeli Uralból, szállítjuk ide, a keletkező
    salakhegyeket pedig vissza, ladikokban, azzal is sok munkahely teremtődik.
    Több ezer embernek ad majd munkát a tárolás, és korrózióvédelem is,
    meg persze a termék rendkívűl bonyolullt eladása.
    Megint a vas és acél országa leszünk, elv….izé… nemzettársak, a jó kurvanyját!

  6. @kittrabi: ” elv….izé… nemzettársak, a jó kurv” Nyugi, kittrabi, az illetékesek már dolgoznak a bakonyszentkeresztúri banánültetvény, az ózdi tengerparti luxusnyaralóhely és a sármelléki magashegyvidéki turizmus tervein, lesz hol dolgozniuk az elbocsátott vasmunkásoknak!

  7. @Dinkainka: Félremagyarázod, a villamos lapos kerekére azért van szükség, hogy kerekesszékkel is fel lehessen szállni a járműre. Ezután a kocsikat ráteszik a tehervonatra (áram takarékosság!), és gőzmozdonnyal elvontatják. Aki siet, az választhatja a lóvasutat, persze önerős lóbeszerzéssel.