A Sólyom Airways 32 állást hirdetett sólymok számára, amelyeket kísérleti célzattal reptetne. 

solyom solyom.jpg

Nem akarjuk egyből embereken kipróbálni a légitársaságot, előbb tudni szeretnénk, hogyan reagálnak rá az állatok” – mondták el a Sólyom Airways illetékesei, akiktől azt is megtudtuk: a társaság 32 sólyommal kezdi meg a légi utaztatást. A sólymok egyenként 1-4 egeret vinnének, egyelőre rövidebb távolságra, később pedig akár Budapest-Pozsony viszonylatban is.

Ha az egérkísérletek sikeresek (értsd: az egerek előbb érnek Pozsonyba, mint hogy megennék őket), és az utaztatás gazdaságosnak bizonyul, akkor majmokon, majd önként jelentkező, élő embereken is kipróbálják az új magyar légitársaságot.

Update: Angela Merkel gratulált Sólyom Lászlónak a saját légitársasághoz.

24 KOMMENT

  1. Az 1-es számú vezérgépnek hol a függőleges vezérsíkja??? És a lajtsromjele? Ráadásul a bal szárnya lyukas, a jobb szárnyvége pedig éppen búcsút int! Itt valami nem kóser…

  2. Milyen jó lenne, ha a kormány részére felajánlott gép a keleti nyitás jegyében valahova jó távoli sztyeppevidékre is vinné az utasait és ott is hagyná őket.
    Az orbán vezér nevű gép amúgy hanyadik lesz?

  3. “Angela Merkel gratulált Sólyom Lászlónak a saját légitársasághoz”, és egyben hozzájárult ahhoz, hogy az új magyar légitársaságot a Lufthansa mintájára “Lufihungary”-nak nevezzék el.

  4. hat ez gyenge volt, de majd a kommentek feldobjak. Ha feldobjak.

    @JT_Biopower: tervben van a Recsk-Sziberia jarat, egyenlore csak one-way-ticket erheto el a solyom.jegy.hu – n es nem is terveznek oda-vissza relaciot.

    @Vitez: igen, jo pilotat az kulonbozteti meg a rossztol hogy elobbinek ugyanannyi vegrehajtott fel- es leszallasa van

    @Ultrahangos Zsírbontás: egyszeru kiszamolni. Egy, ami pont egy 80kilos embert tud elvinni.

    @Dinkainka: 😀

  5. Remélem a kísérletet alapos, körültekintő pályáztatás előzte meg, amin egy “bizonyos” cég nyert, akik természetesen ehhez is remekül értenek.
    Mert hát első az öreg Maf meg a fia.
    A gazdasági szakemberek szerint egyébként éves szinten 4-5 milliárdos veszteséggel fognak dolgozni ebben a meselégitársaságban, ha a jelenlegi koncepciót viszik.
    Ha meg csak egereket szállítanak, lehet, hogy több lesz. Nem gond, mi gazdag ország vagyunk, majd az adófizetők ezt is összedobják.

  6. Ha bankvezér lennék, alapítanék egy gazdag arab államban egy légitársaságot arab Kaya Ibrahim tulajdonosokkal , eladnám a tulajdonomban lévő részvényeket, a pénzt odaadnám a kamu arab befektetőknek, vennék 23 éves gépeket és hoznám a kínai utasokat millió szám. De sosem voltam jó üzletember.