A Hungaroringet költséges fenntartani, de a pesti utcákat megszállhatja a száguldó cirkusz.

grand prix rakoczi ut.jpg

A Hungaroring állagát évről évre egyre nehezebb megóvni, így hamarosan megszülethet a döntés arról, hogy Budapest belvárosán száguldjanak végig a Magyar Nagydíj versenyzői. Ezt a szervezők a nagykörút egyirányúsításával, a Ferencziek terén folyó felújítás 30-as táblájának eltávolításával és a Szentendrei úti Auchan-parkolójának bevonásával látják kivitelezhetőnek.

A boksz utcáért olyan kerületek versengenek, ahol a villámgyors abroncseltávolításnak már komoly hagyományai vannak, kikötés azonban, hogy feltéglázás helyett szakszerű emelőt kell használni. Esőgumikat az erre kijelölt nemzeti dohányboltokban lehet majd vásárolni.

Természetesen a KRESZ szabályait a verseny idejére sem lehet figyelmen kívül hagyni, így akik túllépik a sebességkorlátozást vagy a buszsávot használják, a győzelem ellenére is komoly bírságra számíthatnak.

A versenyt negyvenhat kamera és tíz traffipax rögzíti majd.

20 KOMMENT

  1. Bernie Ecclestonnal szerződött le ma a magyar kormány, akit éppen a napokban helyezték vád alá vesztegetés gyanújával. Van még az ügyben offshore cég, zsarolás, meg egyéb ilyen menő dolgok. Ha bűnös, 10 évet is kaphat. Offshore lovagoknak hadat üzenő kormányunk nem válogatós, ennek ellenére leszerződött vele most a hét végén. Nem baj, ha ülnie kell, majd a beszélőn tárgyalják meg a Magyar Nagydíj ügyes bajos dolgait… Persze a mindenkori kormányokról visszamenőlegesen elmondható hogy nem voltak finnyásak. Például a kisebbségi tulajdonos Ostermann Kft is egy adóparadicsomban (Man szigeteken) bejegyzett offshore cég.
    Vagyis a jegyeladások őket illető bevételei éveken át nem itthon adóztak!
    Normális kormány csak akkor szerződne ilyen gyanús alakkal, ha tisztázta magát!

  2. @huzzadneki shakespeare: pedig ti libbantak, ti aztán mindent tudtok a gusztustalanságról…. 😡

    de akkor a kedvetekért:
    vesszen orbán, reméljük csődbe viszi az országot, és az összes szarmagyar megdöglik, csak a felsőbbrendű cigány, és zsidó emberek maradnak életben, és uralkodnak a megmaradt, csótány magyarokon!

    így gondolom teljesen okés

  3. @wmiki: “bár nem vagyok oda az értelmetlen, környezetpusztító versenyekért” Ez környezetbarát lesz: a versenyt csak szeles időben rendezik meg, és az autókat a rájuk szerelt szélgenerátor energiája hajtja. Nem a feszültség, hanem az áram, mint zseniális magyar feltalálók tudatták. Kiegészítésként villámhárítót is szerelnek az autókra, hogy a beléjük csapkodó villámok energiája se menjen pocsékba.

  4. Most hallottam, hogy berregőkkel szerelik fel a Magyar Tudományos Akadémia szolgálati autóit.
    Az Akadémia szóvivője elmondta, bezárt az OPNI, azóta túljelentkezés van az Akadémián. Néhány jelöltet el tudtak sózni, jutott az MNB-be, és az Alkotmány Bíróságra is, de sajnos azok a helyek is korlátozottak.
    Az akadémikusoknak nem jutott már saját autó, ha mégis ketten ültek egy autóba, mindig összeverekedtek. Az Akadémia hírnevét is megcincálta a tépett, monoklis tudósokról kialakult közkép. Próbáltak korhatárt húzni, de a 70 éves kor is kevésnek bizonyult, nem tudni, hogy a tudósok körében miért reprezentált túl a szenilitás. Amikor az egyik tudós (Tóth Ottó) az autójában berregni kezdett, a sofőr felfigyelt arra, hogy bár az autóban három tudós is ült, nem tört ki verekedés, mind békésen, éber tekintettel kereste a berregő hang forrását. Ebből a megfigyelésből óriási megtakarítást sikerült kieszközölni, az azóta tóthottónak elnevezett hangadó eszközökkel felszerelt autókba akár egy tucat tudóst is sikerült betuszkolni, némi tyúkszem árán.
    Olcsóbb, mint fejvédőket venni, és folyamatosan sminkelni a monoklikat, interjúk és kongresszusok előtt. A pelenkákon így is rengeteget bukik az Akadémia. A végső megoldás még várat magára, a bölcsödékben túljelentkezés van, OPNI pótló Intézmény pedig a LOPNI próbáló politikusok lobbyján bukott el.