A Ryanair takarékossági okokból drónok beszerzéséről döntött. A Liszt Ferenc repülőtér göngyölegraktárában tartott sajtótájékoztatót a társaság.
„A pilóták drágák, sokat isznak, teherbe ejtik a legolcsóbb stewardesseinket. Ezzel szemben egy drón nem vedel, ritkán kúr, és csak egyszer kell megvenni, mint egy rabszolgát” – mondta Broderick Cavanagh szóvivő, majd kiosztotta az újságíróknak a háztartási kekszes ajándékcsomagokat.
A Ryanair fejlesztői már dolgoznak az ún. utas-zip szerkezeten is, ami akár egy 140 kilós amerikai anyukát is kosárlabda méretűre tud tömöríteni.
„Lesz egy palánk a gépen, így aki kifizeti a 45 000 forintos felárat, azt nem tömörítjük, és akár végig streetballozhat az utastársaival” – folytatta Cavanagh. „Zippeljük és cipeljük” – szól a Geszti Péter által írt új szlogen, ami még a részeg ír szerelőknek sem tetszett.
A távlati tervek között szerepel olyan fapados utazási lehetőség is, ahol egy nagyon olcsó repülőjegy áráért csak bizonyos végtagokat lehet a gépre felvinni, minden más feláras. A legolcsóbb a törzs-fej jegy, míg a legdrágább a business executive kategóriába tartozó törzs-fej-négyvégtag kombináció lesz. „Társaságunk felkészült a trükkös utasokra, így egy testhez legfeljebb 3 kéz és 4 láb tartozhat! A sziámi ikrek pedig utazzanak Wizzair-rel!” – zárta Cavanagh.
“A sziámi ikrek pedig utazzanak Wizzair-rel!”
mit keres oszkó pét…
Itt hiába is keresnénk Lencsés Istvánt, a Ryanair kiesik a perspektívából Orbán seggében.
Kb. 10 év múlva ez a hír nem hírcsárdás lesz! 2015-től az USA-ban engedélyezni fogják a drónok használatát a teherszállitásban. A DHL és TNT már nagyon komolyan készül a változásokra. Ha teherszállításnál sikeresek lesznek a drónok onnan már csak egy lépés lesz a személyszállításban is használni a drónokat.
A légikatasztrófák 98%-a emberi hibára vezethető vissza, így a drónok bevezetése sookal biztonságosabbá fogja tenni a légiközlekedést!
A tisztán magyar tulajdonú, Ejryair (Ej ráér) légitársaság, réz vezetékből hajlítgatott “drótja”, spárgára kötve kering, a radarok által nem látható, alsó légtérben. A vasdrótból készült gépeket a rozsda marta szét.
@F173: Én úgy tudom, hogy a drónok sem teljesen maguktól repülnek, csak éppen a pilóta nem a fedélzeten ül, hanem egy földi irányító helységben. Úgyhogy a személyzet munkabérén nem igazán, legfeljebb az elszállásolásán lehet majd spórolni.
Sőt, ha beszállás előtt ledaráljuk az utast, elfér két nagyobb zsemlefél között, extra díjért némi salátalevéllel kényelmesre megágyazva.
az a vicc, hogy ez szinte nem vicc.
egyszer utaztam az átok rájenerrel, soha többé máskor.
függőleges műanyag székek összezsúfolva, a lábtér 15 cm, folyton tele ordító ír csecsemőkkel és fékezhetetlen kisgyerekekkel, és ha esetleg a gépen mindezektől távol ülsz, akkor is b@sztatnak téged 15 percenként szendvics/üdítőárusítással (horror áron természetesen) vagy adakozz-az-ír-árváknak donation-nel. ANYÁTOK P-ját rájener!
@ubu1: Az út 80%-ban a robotpilóta vezet. Egy remote kapitány így elirányíthat 10-20 drónt is, esetleg kellhet mellé még egy kapitány backupnak.
Az rendben, hogy kísérleteznek az utas-zip szerkezeten, de az érkezési oldalon nem fejlesztik tovább a Rarair leányvállalatot?
@F173:
Olyan megható vagy….
Azokat is emberek tervezik és gyártják, szóval ennyit a lehetséges tévedésről.
No meg, ha a fapadokat is rosszul gyalulják (emberek), lesznek továbbra is szálkák a seggekben.
Viszont azokon a járatokon, ahol kiírják, hogy “képzett terrorista a pilótai”, ott utas még nem sérült.
A MALÉV, állami támogatással, megelőzve a világot, kifejlesztette a repülő nélküli pilótákat, amelyek távvezérlés nélkül, alkalmasok otthon pihenni.
nem vicces
a mostani gépek mind automaták…
a pilóta csak dísznek van,
mint smit szemén a karika…
@room_101: lencsilány mindenhol ott van, de most épp tele van a keze is, meg a szája is
@F173: A drónos személyszállítás legfőbb előnye, hogy emberi hiba ide vagy oda, a zutasokal ellentétbe legalább a távpilóta nem retteg az életéjér…
@Szomjas Gödény:
Igen, valszeg a keze van tele annak a tövével, aminek a végével a szája megtelt.
@room_101: Így legalább nyugodtság van tűle !!!
Olvastam, hogy a kellemetlen utasokat, hatszáz karakter hosszú jelszóval védve tömörítik és a jelszavat tartalmazó sajtpapírt 8000 méter magasból, a személyzet, rövid, de emlékezetes ünnepség keretében kihajítja a gépből.
Ferihegyen mar smafu ?!
@Dour ®.: “Az rendben, hogy kísérleteznek az utas-zip szerkezeten, de az érkezési oldalon nem fejlesztik tovább a Rarair leányvállalatot?”
Miért, te mit gondoltál, honnan szerzik azt a rengeteg kosárlabdát?