Orangeways néven indulhat újra a nemzeti légitársaság, amely olcsó szolgáltatásokkal és nem-ortodox módszerekkel szerezné vissza a számos versenytárs által támadott piacot.

A név ellen egyelőre még tiltakozik az azonos nevet viselő busztársaság, de őket csütörtökön államosítják. Az elképzelésekben egyelőre a minél olcsóbb szolgáltatások szerepelnek, így a nemzetközi repterek között buszok közlekednének, de olyan speciális engedéllyel, hogy behajthatnak a kifutópályára.

A stratégiában fontos szerepet játszik majd az utasok megtévesztése, akik remélhetőleg azt hiszik, hogy a repülőhez viszik csak őket busszal, de valójában egészen az úticélig. A csomagok ugyanakkor az indulási reptéren maradnak, mivel az utasok többségének, mire megérkezik a célállomására, amúgy is vissza kell majd fordulnia.

A check-innél önkéntesekre, illetve a más járatok utasaira számítanak, akik 2 órányi jegykezelésért 20%-os kedvezményt kaphatnak a jegyárakból. Ezzel párhuzamosan kialakít a Budapest Airport egy új kormányvárót, ahol a felháborodott utasok várhatják meg a kormány tagjait.

68 KOMMENT

  1. Ezúton cáfolom azt az alantas híresztelést, miszerint Budapest repülőterét azért nevezte át Nem. Egy. Működő kormányunk Ferihegyről Liszt Ferencre, hogy egykori kanadai tulajdonosaik ne találják meg. Igazából ezzel az utasok tájékozatlanságát szerettük volna elősegíteni, ezzel is csökkentve annak a veszélyét, hogy a Malév leállásakor külföldi utasok tömegei legyenek a repülőtéren.

    Az Hungarian Orange Non-Ortodox AirLines (HONORAL) üzleti modelljét már pénteken, a Malév leállásával egyidőben elkezdtük tesztelni. Egyelőre még az utasok a csomagokkal együtt nem-utaztak, de hamarosan már a Magyar Narancs nemzeti légitársaság többségi tulajdonosa, Nem. Ügy. kormányunk megszabadítja a közúton szállított légiutasokat minden anyagi terhüktől.

  2. A kormányváró mellett megnyitják a kormányvédő részleget is. A kormány tagjai-kivéve a bújócskát játszó Némethnét- először oda érkeznek. Bajerzsóti vagy Széles Gábor a kokárda ünnepélyes feltűzése után vállveregetéssel megköszönik a tripla bóvlit és az egyéb előre mutató “hasznos” intézkedéseket, majd pszichológusok foglalkoznak a kormánytagokkal. Ezután a tek-es legények sorfalán áthaladva belépnek a kormányváróba, magukban ezt skandálva: “Megcsináltuk!”

  3. @mrbloodbunny: Aza répa, aza Matolcsyné férje. A zasszony már be tuggya osztani a pénzt, ezért léptette be a férjét is a manyupba. Most taníttya a Kaya-pénzt beosztani a zurával.

    Egyelőre ott tartanak, hogy ha eldorbézolták a zezüstevőeszkösztöt, akkor elkezdik nem fizetni a közüzemi számlákat, és ha valaki rajta keresztül fizet a nyugdíjpénztárba, azt mostantól nem utalja.

    Szólni kéne a Hoffmann Rózsának, hogy vezessék be a háztartástant a záltalánosba, és aki nem tett ilyen vizsgát nyolcadikig, az ne vezethessen államháztartást…

  4. Figyelem!
    A kormányváró és a kormányvédő közé ( közmunka-program keretében),
    ásóval, lapáttal felszerelt, őrző-védő szakvizsgával rendelkező, két nyugati nyelvet felsőfokon beszélő munkanélküliket felveszünk!
    Őrizni a kormányváróban összegyűlt feldühödött tömeget, védeni a kormányvédőben rekedt állami hivatalnokokat kell.
    A bájerzsóti vezette 35ooft-os napidíjas és egyenuzsonnazacskós “Békemenetes” bértüntetőket különleges védelem illeti meg!
    Kiemelt bérezés ! ( 47ooo ft/hó)
    Aki -felszólításunk ellenére – nem vesz részt önkéntes közmunka-programunkban, soha a büdös életben nem pályázhat állami beruházásokra és a kisdoktoriját is visszavesszük (gyorsított eljárásban)!
    Jelentkezni lehet Széll Kálmánnál

  5. @tobias2:
    “.. magyarul a szóvégi ó hosszú, tehát a fenti részek helyesen 35oóft 47ooó ft/hó. Kérem, legközelebb erre is ügyeljen, és tudassa Aczél úrral is a Népszabadságnál, mert ő is hibásan szokta írni.”
    Szellemesnek tartanám , ha érteném!
    Vagy ez azt jelenti, hogy a 47oooft/hó – szeretett kormányunk esetében-
    már csak 47oo ó ft-nak megfelelő összeget ér? Akkor még szarabb a helyzet, mint gondoltam….

  6. egyik nagyon kedves ösmerősöm izraelben ragadt

    főhívott telefonon, azt mekKérdezte, hogy…

    ” most miafaszomat csinyájjak ?! “

    nem volt jobb ötletem, ezért aszta lyótanácsot attam nekíjje…

    “hááÁt, hamá ottragattá, akkó metétesd legalább körű magadat”

    ezt követően még nem szakadt meg a barátágunk, viszont…

    nem mondott egy rohatt jó szótse, serám, sea anyikámrasenem

  7. @dr. Aszongyaja Prof. Zanyósom:
    Javaslom ezt is az autósokra terhelni, de mivel a repülőgépek gyakorlatilag azonnal elhagyják Budapest légterét, ezért logikus, hogy ezúttal az összes magyarországi autó tulajdonosára, üzembentartójára terjedjen ki a havi kötelezettség. Továbbá, az igazságosság jegyében mindenkire, akinek kerékkel rendelkező tárgy van a birtokában (bicikli, talicska, matchbox, stb.)
    Ezzel az intézkedéssel újra bravúrosan sikerült a kormánynak elkerülnie, hogy MEGSZORÍTÁSOK legyenek.
    Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!.

  8. @Dinkainka: dr. Hingyi Beatrix volt az egyetlen normális igazgatósági izé… akkor működött jól… nem lehet visszahívni? …. ő volt a legrégebbi “lég(vár)ügyi dinasztia s(z)arja”

    egyébként a- dr.- rrogáns tóni is nagyon ért a repüléshez (lásd abudzsabi)…
    vagy dr. tarlóspesta is átvehetné miután sikeresen elintézte a BKV-t…

    de minimum a BKV-t kéne megmenteni a megmaradt Boing flottával…
    levágni a szárnyakat és mehet a 4-es metró lyukba… világraszóló 5let…

    el ne palizáljátok !

  9. A bóvlisták rosszul menedzselték a csődöt! DE hát mit is várunk?
    Az oroszokkal is gond lehetett, újabb szívás Orbánék miatt.

    Hogy pontosan milyen okok álltak a kudarc hátterében, arról csak találgatni lehet, valószínűsíthetően azonban a megállapodás gátja lehetett a Malévban lévő 5 százalékos orosz tulajdon is. Ahhoz hogy egy új nemzeti légitársaságba beszálljon egy stratégiai befektető, az oroszokkal is rendezni kellett volna a viszonyokat. Az oroszok korábban állítólag jelezték, hogy Moszkva a Malév-csődöt olyan barátságtalan gesztusként értékelné, aminek „nekünk fájdalmas hatásai lennének a magyar-orosz gazdasági kapcsolatok más területein”. Nem nehéz elképzelni, mire gondolhattak: az állami tulajdonban levő VEB felügyelőbizottságának elnöke Vlagyimir Putyin miniszterelnök, a Malév csőd így voltaképpen az orosz államkasszából húzna ki milliárdokat.
    A magyar-orosz gazdasági kapcsolatokhoz pedig egyebek között energetikai kérdések kapcsolódnak, egyszerűen fogalmazva a gázcsap túloldalával játszik a magyar a kormány. A tárgyalásokat vezető Fellegi Tamás hiába jelezte többször is, hogy közelednek az álláspontok, a Malév ügyében az állam érdemi eredményre nem jutott, sem a befektetőkkel, sem az orosz féllel.

  10. Az új fapados PannonWings visszaköltözik Budaőrsre. A meglévő Cessna-152 gépekkel egy utast vihetnek. A reptérre az egykori BKV-ból alakult HígKV és az egykori MÁV-ból alakult Vasparipa Kft. szállítja az utasokat riksán.

  11. @ornagy50: a kankurenciát és a turbulenciát le tudnánk győzni ha a megnemengedett sebesség kétszeresével járnának a magyar gépek… persze fel kellene szerelni őket radar és LÉZERBLOKKOLÓVAL… főleg a kormány gépeket…

  12. A kormányhoz hű Lisztet sértés érte. Ezért visszamenőleg bűnőst keresnek ,A csontvázkutató kosa már sokszor rátalált a lényegre. Nem kell Malév helyette Csarnok Debrecenbe,amit 62-éves tetőfedők építhetnek. Vagy észak magyarországi rehabilitációs feketék.

  13. @ornagy50: aszta rohatt ezt ELPALIZÁLOM !!!! szélvitorlás gépek… az a zigazi kölcség takarákosság…

    csak meg kell várni még olyan szél fú…

    vagy fordítva… szép reggelre ébredtünk, 100 km/h-ás keleti szél fúj… így a nyugatra induló utasainkat várjuk a repülő téren… becsült menetidők: Bécs 1h, Párizs 8 óra plusz fel le szállás stb…

  14. @tobias2:
    Nekem nem kell átmásolnom Exelbe, megszoroznom öttel, majd megkérdeznem B.Gates urat, hogy milyen kiemelt fizetés az a 47.oooft/hó!
    Én “első kézből” tudom: Hazánk Tántoríthatatlan Elkötelezettje, az Unortodox
    Közgazdaságtan Pápája nyilatkozta a héten, hogy ennyi pénzből meg lehet élni! S, ha ő mondja, merek én nem hinni neki?!?

  15. @Dr. Nyuggervadász dr.: Nahát, ez százas szöget ütött a fejembe, Dr. úr! Mennyi az ötször ¸,ø¤º°`DingDong´°º¤ø,¸? És milyen sebességnek felel meg, ha valaki fél óra alatt 1,5 méter mélyen alszik? És dúrban vagy mollban veszi ki jobban magát az “ukacsaka”? Addig nem mosok fogat, amíg nem válaszol — hiába is vicsorog a műfogsorom a bögrében!

  16. “Hazánk Tántoríthatatlan Elkötelezettje, az Unortodox
    Közgazdaságtan Pápája nyilatkozta a héten, hogy ennyi pénzből meg lehet élni! (47.000/hó)”

    Ez jó, mert az iskolázatlan buta proli a GDP, CDS-felár, államkötvény-hozam, stb. kifejezéseket úgysem értette, de ennél a kijelentésnél már talán neki is feltűnik, hogy a miniszter elmebeteg.

    Apropó, ez nettó, bruttó, esetleg szuperbruttó? Mert egyébként hót mindegy. 🙂

  17. Így van! Matholcshy papának nem jut pénz 47e havi apanázsból kotonra, ezért muszáj neki csillapíthatatlan férfiasságát igazából kitölteni! Méhszájba, hüvelybe, hiszen nemzetileg tiltott a lenyelés / kiköpés, pedig az anyukája megtehette volna, jobb lenne nekünk.

  18. Namost. A Check-innél nem csupán 20% kedvezményt lehet nyerni, de további órákkal további %-okat, illetve aki maga alá szervez további check-in önkénteseket, az előbb-utóbb repül, ingyér. Ez már piramisjáték, de nem csak Egyiptomba lehet repülni, hanem az országból el, bárhova. Az unortoDOXA változatnál karórák nyerhetők, de senki nem repül sehová, csak a kerozin-adót kell befizetni, egykulcsosilag. Sok óra, de csak egy kulcs. Utána mindenki elmegy skandináv-lottózni, egyöntetűleg, de nem mindegy, hogy egyöntetű, vagy ön egy tetű. És így tovább…

  19. Szerdán behívatott az igazgató és átadott a kollektíva minden tagjának egy Orangeways repülőjegyet.
    -Jutalomszabadság? – kérdeztük a főnököt
    -A fenét, csak röpültök a cégtől!

  20. @Dr. Adofizeto: Nem. Gazda. miniszter úr egyszer már nyílt levélben leszögezte, hogy nincsenek mentális problémái, úgyhogy visszautasítom, hogy elmebetegnek titulálja. Egyébként sem Gaz. miniszter úr nevezte ki saját magát erre a pozícióra, ezért méltánytalan pont az ő elmeállapotát firtatni elsősorban!

  21. Eddig tilos volt éghető anyagot a repülőre felvinni, mostantól viszont kötelező lesz minden utasnak egy 20 literes marmonkannában kerozint vinni magával. A kerozinfelárat is lehet majd természetben teljesíteni.

    A nőknek minden esetben interneten kell csekkolni, méghozzá egész alakos bikinis fényképpel. A csinosabb hölgyeket kiválogatják és ők lesznek az utaskísérők az úton. A kevésbé csinosaknak kell viszont a kaját meg sütit hozni az útra az összes utasnak.

    A férfiak egy részének útközben tekerni kell a dinamót, hogy legyen áram. Az idősebben be és kiszálláskor a csomagokat pakolják.

    A gyerekeknek egy kis színdarabot kell betanulni, hogy útközben legyen műsor.

  22. @Rorschach: pálesz hajtású… szupergépek…

    minden TURUL-air utas a dr. Liszt Ferenc reptér várójában fogja a nyaralását tölteni valójában… de a képzelete fog szárnyalni a pálesz ha(j)tás alatt… vetít nekik rózsaszín képeket dr. Zsíró100 és dr. sejg@ci alias kiflicsücsök gabi…

  23. az ÚJ NEMZETI Légitársaságnak és LÉGI naszádjainak ne csak légikikötőket, “az én házam az én váram”… vár-ó-terem… tehát várakat épícsünk… légvárakat

    új szlógen: “hív a tejút, vár a lég…”

    vagy: “mi szárnyakat adunk simicska vágyainak”

  24. Halkan megkérdezném, hogy mi a véres fasznak kell nekünk egy nemzeti légitársaság?
    Még egy városi tömegközlekedési vállalatot sem tudunk megszervezni és finanszírozni, ezért aztán nem kellene annyira nagyot álmodni…

    Mellesleg a fapados társaságokon legalább jó csajok is voltak a légiutas-kísérők között. A MALÉV-en meg csak matrónák.

  25. Magyar embernek a ló való.
    Hátrafelé nyilazva, nyereg alatt puhítva.
    A Horthy fiú is hogy lezuhant a 2. vh. alatt. Kár volt fickóskodni.
    A másik híres repülőnk meg repülős Gizi. Minden járaton rendszeresíteni kellene egy-egy avatarját és a célállomáson összelopkodná az üzemeltetési költségeket aranyban, ékszerekben.

  26. Az Isten által jókedvvel bőséggel megáldott
    szomszédommal, pár tányér szilva kondenzátum után
    megalapítottuk a HUN a Dicsőség Pannon fapad légitársaságot.
    A cég 100%-ban magyar tulajdonban van.
    Az első járatot, hosszas egyeztetés után, én indítottam hozzá,
    a SAMLI 767, pilótanélküli géppel.
    A gép 10:00:00-kor startolt az Under Old Walnut Tree repteremről,
    és parabólikus pályán haladva 10:00:03-kor landolt a szomszéd
    This Nool Aerodrom leszálló betonján.
    (a barom fiak nagy meglepetésére)
    A leszálló gépet két örző-védő azonnal átvizsgálta.
    A szomszéd ellenjáratot indított szinte azonnal,
    egy Hokkedleit 567-es szintén pilóta nélküli, korszerű géppel.
    Optikai megfigyelő rendszerem beazonosította a járatot,
    és időben jeleztem a földi segédszemélyzetnek.
    (kijött az asszony is)
    A gép a Sufni Tetoe Légibázison landolt,
    aztán átgördült a Dog Hause hangárhoz, javításra.
    A többi szomszéd nagy érdeklődéssel figyelte a sikeres
    légi kapcsolat létrejöttét.
    Jeleneleg a tapasztalatok elemzése folyik.
    A névadó fapadok rendszerbe állítására csak a fagyok
    elmultával kerülhet sor.