Az alagutak csak ideiglenesek: céljuk, hogy megkönnyítsék a munkások bejutását az építkezésre.
„Nem volt vesztegetés, nem adtunk 2 milliárd forintos kenőpénzt” – hangsúlyozták lapunkak a Swietelsky Építő Kft. illetékesei. Azt is elmondták, hogy a szóban forgó összeget valójában alternatív alagutak kialakítására fordították. A hat darab alagút teljes hossza a tényleges metróvonal háromszorosa, de a cég szerint csak és kizárólag azt a célt szolgálják, hogy a munkások bejutását megkönnyítsék.
Egy alagút megy Kőbányára, egy Nagytéténybe, és egy Pécelre is, valamint egy rövidebb alagút a Keleti Pályaudvart köti össze a Weiner Leó utca 5. szám alatti bérház egyik pincéjével, útba ejtve egy erzsébetvárosi óvodát, hogy a Weiner Leó utcában lakó műszakvezető reggelente le tudja adni a gyereket.
Az alagutakra csak annyit költöttek, amennyi feltétlenül szükséges. A péceli alagút például pont olyan széles, hogy a műszakvezető Babettájának visszapillantó tükrei elférjenek.
A kivitelezők elmondták: ha elkészül a 4-es metró, akkor az ideiglenes alagutakat megszüntetik, vagy külföldön értékesítik.
Hamarosan a zösszes vonalon babetták fognak közlekedni, mert elfogynak a metróroncsok, amikből még egy-egy szerelvényt összekalapálnak. Díjazom a zelőrelátást!
Ja, már nekem is feltűnt, hogy a metrókocsik gyertyásat játszanak, eljön még az idő, amikor kézi hajtánnyal érkezik a szerelvény, amit mondjuk darabonként 5 millióból kell havonta felújítani.
Kellene egy alagút, ami összeköti a Százhalomattán lévő olajfinomítót az MNB épületével, hogy a “fekete arany” nevezetű valami könnyebben áramolhasson innen oda. Vagy el.
zorban viktor monnyon le!
Budapest légtere a lakóházak felett telistele van alagutakkal, csak le kell hordani őket a föld alá! Nem tudom, mi kerül ezen milliárdokba!
Nem lehetne olyan alagutat is fúrni, aminek a végén látszik a fény?
Akkor haladunk a korral?
Megoldható lesz az utasok transzportálása magasnyomással, mint a csőposta.
Nem kellenek szerelvények. (bocsi, inkább tömegszerencsétlenség)
Extrém tömegsportnak is megfelelne.
A teljes alagút hálózat kiépítésébe a börtönlakók is biztosan besegítenének, és a vak-kondokok is vissza lennének vezetve a “munkába”.
@nolám:
Van olyan, de ne menj arra.
Nem két motoros, hanem lehet, hogy a metró gyün…..
I@Dour: Igaz lehet, amit mondsz, ‘gyön a Metro-Goldwyn-Mayer Pictures. Csak ők tudnak ilyen marha forgatókönyveket írni, mint ami szerint mi élünk.
fasza, nagyon fasza ©
halál megdöglessz kinyírunk ®
a kétmilliárdból nem jutott a magán babetta helyett fekete állami simszonra? vagy az már szélesebb alagutba férne bele? és ezért inkább takarékoskodtak a közpénzekkel?
végre egy rendes beruházás ahol nem lopnak, hanem az állampolgárok érdekeit nézik
akkor így pár darabbal több lélegeztető készülékre futtya… hrr… én is alig jutok lvegőhöz…
demszky is mehetne már a sittre, vagy inkább kötél…
@fasza nagyon fasza: :D:D:D
Nekem volt, Simsonom s Komárom is. Babetta a kisdobosoknak volt ……..
Aztán volt P-20-asom , majd ISMERTEM EGY GAZDAG (apja párt vonalon mozgó) srácot, ki az akkor ÚJ ! asztszem P-21 sport mocit kapott, kétszer, háromszor láttam a srácot a mocival, érettségi után kapta , de pár hét s a motor “miatt” halott lett………..
Magunknak sok-sok Simson Swalbét , politikusoknak P-20-asokat, de 40-50 éveseket !!!! Kormányunk MINDEN TAGJÁNAK szintén ,úgy a kb. 45 éves “felújított” , FELTUNINGOLT !! P-21-eseket KÍVÁNOK……….:)))
HOL a demszki ?! NAGY A KUSS róla !!! no neki s a “régi” embereinek a Metróért IS !!! 2-2-2 db/ fő P-21 – est kívánok a rühes seggük alá !!! :))):DDD
Több független forrásból is megerősítették, hogy a HCS által közölt állítással ellentétben a titkos alagútakat nem vízszintesen, hanem függőlegesen fúrták. Az első tervek szerint az így keletkezett lyukakat a magyar államadóssággal, vagy antianyaggal töltenék fel.
@venszivar: Komárom alatt, az erődnél tényleg vannak alagutak. De hogy vehetted meg?
@nyomasek_bobo: LÓVÉ, mani, steksz, titán, arany, ezüst, urán, s pénz kérdése, MINDEN eladó……..s MINDEN MEGVEHETŐ, még te is…………:))))
bobo, te csak azt, azokat az alagutakat ismered ?!, mivel azokat reklámozod.
A “témához” – ról, nincs mondandód……….? :):D
Hülye dilettánsok ezek, méghogy Pécel! Ekkora barmokat! Amikor kicsit arrébb ott a maglódi madaras teszkó, nyilvánvalóan oda kellene mennie az alagútnak, egyenesen az üzlet közepére, hogy a munkában megfáradt jómunkásemberek azonnal be is vásárolhassanak. Onnan meg meg ingyébusz Pécelre… Áhh, nem értenek ezek semmihez!
@Katzenbach:
“vagy antianyaggal töltenék fel.”
Az antianyag az a lyuk maga.
@fasza nagyon fasza: hiánypótló!
@venszivar: Demszkin nincs mit védeni, van elég vaj a fején.
De ha anno a most regnáló kormány nem fúrja meg az orosz ajánlatot, akkor már évek óta utaznánk a 4-esen. Valószínűleg a régi kocsik is le lennének cserélve. Mert az oroszok nem álltak meg a fejlődésben, gyártanak ők új metrót is.
http://www.metrowagonmash.ru/big/81-740-4b.jpg
http://www.metrowagonmash.ru/big/81-740-4-3b.jpg
@fasza nagyon fasza: szép! : D
@cso zsi: JOGOS, mit írsz. De HA demszkin vaj….., akkor vajon, hogy-hogy HALLANI sem róla……..az a getvás, valamit tud ezekről a rühesekről, mi meg “ÖSSZEDOBTUK-JUK” , azt a jó pár MILLÁT nekik…. Jók a fotók.
Különben én az elmúlt 10- 15 évbe , HA ! ötször ültem azon a “szaron”……
Nekem nem a Metró, hanem az ott ELLOPOTT Milliárdok “izgatnak” !!!!
Tiszta valóság moly.hu/konyvek/vegh-antal-ha-az-isten-nyulat-adott
Szürkemarha négyesfogatok lesznek metrókocsik helyett 🙂
Milyen színű kétmilliárd, legalább 20 milliárdot loptak el!
ez csak alternatív útvonal dugó esetére:) goo.gl/e4O5f
10. A magyar alagutakat ne vigyék külföldre, a külföldi alagutakat vigyék el tőlünk.
@SobriJózsef: hat valoban volt egy piaci res
Na végre, még egy magyar találmány, a mobil alagút.
Ez olyan, mint amikor katona koromban elküldtek, hogy mossam fel a légifolyosót.
@Totálbrutál Férfisertés: Gondolom a sok fülbeordítástól félreértette, és hazament a fókával a régi folyosót tisztogatni?