Az alagutak csak ideiglenesek: céljuk, hogy megkönnyítsék a munkások bejutását az építkezésre.

„Nem volt vesztegetés, nem adtunk 2 milliárd forintos kenőpénzt” – hangsúlyozták lapunkak a Swietelsky Építő Kft. illetékesei. Azt is elmondták, hogy a szóban forgó összeget valójában alternatív alagutak kialakítására fordították. A hat darab alagút teljes hossza a tényleges metróvonal háromszorosa, de a cég szerint csak és kizárólag azt a célt szolgálják, hogy a munkások bejutását megkönnyítsék.

Egy alagút megy Kőbányára, egy Nagytéténybe, és egy Pécelre is, valamint egy rövidebb alagút a Keleti Pályaudvart köti össze a Weiner Leó utca 5. szám alatti bérház egyik pincéjével, útba ejtve egy erzsébetvárosi óvodát, hogy a Weiner Leó utcában lakó műszakvezető reggelente le tudja adni a gyereket.

Az alagutakra csak annyit költöttek, amennyi feltétlenül szükséges. A péceli alagút például pont olyan széles, hogy a műszakvezető Babettájának visszapillantó tükrei elférjenek.

A kivitelezők elmondták: ha elkészül a 4-es metró, akkor az ideiglenes alagutakat megszüntetik, vagy külföldön értékesítik.

30 KOMMENT

  1. Hamarosan a zösszes vonalon babetták fognak közlekedni, mert elfogynak a metróroncsok, amikből még egy-egy szerelvényt összekalapálnak. Díjazom a zelőrelátást!

  2. Ja, már nekem is feltűnt, hogy a metrókocsik gyertyásat játszanak, eljön még az idő, amikor kézi hajtánnyal érkezik a szerelvény, amit mondjuk darabonként 5 millióból kell havonta felújítani.
    Kellene egy alagút, ami összeköti a Százhalomattán lévő olajfinomítót az MNB épületével, hogy a “fekete arany” nevezetű valami könnyebben áramolhasson innen oda. Vagy el.

  3. Akkor haladunk a korral?
    Megoldható lesz az utasok transzportálása magasnyomással, mint a csőposta.
    Nem kellenek szerelvények. (bocsi, inkább tömegszerencsétlenség)
    Extrém tömegsportnak is megfelelne.
    A teljes alagút hálózat kiépítésébe a börtönlakók is biztosan besegítenének, és a vak-kondokok is vissza lennének vezetve a “munkába”.

  4. a kétmilliárdból nem jutott a magán babetta helyett fekete állami simszonra? vagy az már szélesebb alagutba férne bele? és ezért inkább takarékoskodtak a közpénzekkel?

    végre egy rendes beruházás ahol nem lopnak, hanem az állampolgárok érdekeit nézik

    akkor így pár darabbal több lélegeztető készülékre futtya… hrr… én is alig jutok lvegőhöz…

  5. Nekem volt, Simsonom s Komárom is. Babetta a kisdobosoknak volt ……..
    Aztán volt P-20-asom , majd ISMERTEM EGY GAZDAG (apja párt vonalon mozgó) srácot, ki az akkor ÚJ ! asztszem P-21 sport mocit kapott, kétszer, háromszor láttam a srácot a mocival, érettségi után kapta , de pár hét s a motor “miatt” halott lett………..

    Magunknak sok-sok Simson Swalbét , politikusoknak P-20-asokat, de 40-50 éveseket !!!! Kormányunk MINDEN TAGJÁNAK szintén ,úgy a kb. 45 éves “felújított” , FELTUNINGOLT !! P-21-eseket KÍVÁNOK……….:)))
    HOL a demszki ?! NAGY A KUSS róla !!! no neki s a “régi” embereinek a Metróért IS !!! 2-2-2 db/ fő P-21 – est kívánok a rühes seggük alá !!! :))):DDD

  6. Több független forrásból is megerősítették, hogy a HCS által közölt állítással ellentétben a titkos alagútakat nem vízszintesen, hanem függőlegesen fúrták. Az első tervek szerint az így keletkezett lyukakat a magyar államadóssággal, vagy antianyaggal töltenék fel.

  7. @nyomasek_bobo: LÓVÉ, mani, steksz, titán, arany, ezüst, urán, s pénz kérdése, MINDEN eladó……..s MINDEN MEGVEHETŐ, még te is…………:))))
    bobo, te csak azt, azokat az alagutakat ismered ?!, mivel azokat reklámozod.
    A “témához” – ról, nincs mondandód……….? :):D

  8. Hülye dilettánsok ezek, méghogy Pécel! Ekkora barmokat! Amikor kicsit arrébb ott a maglódi madaras teszkó, nyilvánvalóan oda kellene mennie az alagútnak, egyenesen az üzlet közepére, hogy a munkában megfáradt jómunkásemberek azonnal be is vásárolhassanak. Onnan meg meg ingyébusz Pécelre… Áhh, nem értenek ezek semmihez!

  9. @cso zsi: JOGOS, mit írsz. De HA demszkin vaj….., akkor vajon, hogy-hogy HALLANI sem róla……..az a getvás, valamit tud ezekről a rühesekről, mi meg “ÖSSZEDOBTUK-JUK” , azt a jó pár MILLÁT nekik…. Jók a fotók.
    Különben én az elmúlt 10- 15 évbe , HA ! ötször ültem azon a “szaron”……
    Nekem nem a Metró, hanem az ott ELLOPOTT Milliárdok “izgatnak” !!!!