E pozitúránál a legfontosabb, hogy a partnerünk fülére mindig a megfelelő pólusokkal csatlakoztassuk a bikázó kábelt, és vigyázzunk, hogy testnedveinkkel ne okozzunk zárlatot.

A bikázás sajnos csak a megfelelő környezetben élvezhető pozitúra. Szükség van hozzá egy karton pezsgőre, egy pár műanyag papucsra és egy autóra feltöltött akkumulátorral. Panellakásban az autót nehéz lehet biztosítani, ezért egyszerűbb, ha bikázással autós szex közben próbálkozunk.

A pozitúra kidolgozásához először is a karton pezsgőt itassunk meg partnerünkkel, így kisebb ellenállással fogjuk tudni a a 300 amperes bikázó kábel krokodil csipeszeit a füleire csatlakoztatni. Figyelem! A piros csatlakozót partnerünk piros fülére, a fekete csatlakozót, pedig a fekete fülére csatlakoztassuk. Ha partnerünknek csak egy füle van, akkor azt vágjuk ketté, színezzük be, és ezután csatlakoztassuk a kábel pólusait. 

Ezután jön a dolog érdemi része: a kábel másik végét csatlakoztassuk az álló motorú autó akkumulátorának pozitív és negatív pólusaira, majd indítsuk be az autót. Bár elfelejtettük megírni, remélhetőleg ráadta partnerére a műanyag papucsot, és egyébként is van porraloltó a kocsiban, különben baj lehet. Az autó beindítása után partnerén azonnal orgazmushoz hasonló rángásokat fog tapasztalni. Az utójáték során, amikor leveszi partneréről leveszi a csipeszeket, illesse csókokkal a megsérült felületeket, de előtte minden esetben törölje le a fülekről a kormot!

E pozitúra legnagyobb előnye, hogy ha mi valamiért erre nem voltunk képesek, a partnerünket így is megbassza pár amper.

11 KOMMENT

  1. ÉN azért jót röhögtem rajta. Ennek az extrém verziója, ha böszmenagy viharba kimegyünk a pusztába néhány 4-5 méteres vascsővel és villámokra vadászunk, miközben a partner a földelés. Nagy élmény lehet, ha megb@sz egy villám!

  2. @FalóNyúl: bocsi, de amikor én voltam nyolcadikos, akkor – úgy emléxem – fizikaórán elmagyarázták, hogy élettanilag nem a feszültség (Volt) a lényeges, hanem az áramerősség (Amper).. A szikrázó nylon-pulcsit is emlegették, hogy ott kilovoltok (ezer-voltok) is át-átugranak szikránként, oszt mégis többezren túlélik, naponta..
    Autónál viszont 30- 50 Amper is simán tapperolható, és ha rosszul sikerül zárni a kört – mongyuk, bal kéz – jobb láb, szíven keresztül záródó áramkör – akkor az hiába csak 12 Volt., mégiscsak itéletvégrehajtás..
    DE lehet, hogy én figyeltem rosszul! 😀

  3. @mnandy: Leszaladtam gyorsan a garázsba, van ott egy 154Ah-s akkumulátor, gyorsan benyálaztam az ujjaimat, és megfogtam a két póluskivezetést. Annak az akkunak a zárlati árama 1000A környékén van. Még meg se bizsergette a kezem.

    Általános iskolában jó dolgokat tanítanak fizikából, de nem egy pár órás tananyag az elektromos áram élettani hatásai.