Ha a buszsofőrök és a mozdonyvezetők a közös sztrájkhoz tüntetést is szerveznek, át kell gondolni, hogy hogyan érnek oda egymás nélkül.

Vagy a vidéken lakó buszsofőrök szívják meg, mert nem tudnak fölvonatozni a fővárosba, vagy a mozdonyvezetők szívják meg, mert nem tudnak odabuszozni a tüntetésre” – summázta egy esetleges közös tüntetés legnagyobb dilemmáját Bzmot Károlyné, a mozsonyvezető- és tolató szakszervezet vezetője.

Ha csak simán sztrájk lenne, az lenne a legjobb, mert akkor mindenki otthon marad, bár akkor a MAHART alkalmazottaival tolunk ki, akik végképp nem jutnak el a hajókig” – magyarázta Bzmotné. „Ha pedig már együtt vagyunk a tüntetésen, akkor vigyázni kell, hogy jókedvünkben ne kezdjünk vonatozni, mert az kirekesztő a buszsofőrökkel szemben, akik legfeljebb kettesével tudnának összekapaszkodni csuklós busznak.

A sztrájk akkor lép egyébként életbe, ha a kormány nem tesz eleget a korkedvezményes nyugdíjjal kapcsolatos követeléseiknek, amely jelenleg a munkába lépéstől számított 3 év vagy 100 000 km.

28 KOMMENT

  1. Ha már kész lenne a Budaörsi teleporter, és a hozzá transzmisszióval csatlakoztatott teleporter 2., valamint 3. is, akkor minden sínen maradna. Addig Stukákkal nem tudnák áthidalni a megaparadoxitikus problémát? Esetleg e-mailben?

  2. Sajnos ezen nem tudok röhögni, ha aznap vizsgám lesz majd foghatok taxit. Aztán meg pár év múlva néznek nagy boci szemekkel, miért szívatják őket a diplomás főnökök.

  3. “mozsonyvezető- és tolató szakszervezet” simán el tudnám képzelni, hogy a MÁV-nál külön van mozdonyvezető és mozsonyvezető szakszervezet is, elvégre a MÁV írógépeken is a D mellett van az S betű.

  4. “A sztrájk akkor lép egyébként életbe, ha a kormány nem tesz eleget a korkedvezményes nyugdíjjal kapcsolatos követeléseiknek, amely jelenleg a munkába lépéstől számított 3 év vagy 100 000 km.”

    Az üzemorvos megmondta, hogy 55 év felett senkinek nem akarják megadni az alkalmasságot. A korhatár 65 év, vagy még több lesz. A nyugdíjba az utolsó 10 év számít bele.
    Ossz, szorozz, aztán gondolkozz el, mit fikázol.

  5. Másrészt meg megmutatnád azt a részt, ahol azt írtam, hogy most majd én ezért jól elmegyek a mávhoz vasutasokat szivatni? Általánosságban írtam, főleg hogy esélytelen, hogy ilyen helyre menjek.

  6. igazság szerint engem, mint vidéki puhapöcsöt ez nem-igen érint. de ha lakásomtól az első kocsmáig kiépítenék a metrót… Hűha de fasza lenne.
    Merhogy’ kisvárosban az újsütetű’ vezírkar nem akarja a tömegközlekedést patronálni, nekem kell kézbe vennem az ügyet és undegroun’ építenem kell egy féreglyukat. wtf. grmmmm.