A sikertelen BL-döntő után a Manchester United vezetőedzője, Sir Alex Ferguson külön sajtótájékoztatón jelentette be: profilt vált, saját rágógumi márkát dob piacra.

A rágógumi forradalmian új, hiszen két vörösborozás közötti időszakot tud fájdalom és feszültségmentesen összekötni. „A termékfejlesztés lassan 20 éve tart, és 100 százalékban empirikus alapokon nyugszik, így teljesen biztosak vagyunk a produktum sikerében” – mondta Jeremy C. Hewitt, termék menedzser, majd meghúzott egy gravírozott Everton-os kislapost, és elszégyellte magát.

A rágó elnevezése még nem végleges. A lehetséges nevek között szerepel az Addict’s red power, a Your best friend és a No vomit, but fun! brandek. A rágógumi-márka legfontosabb célcsoportjai a pilóták, a sajtótájékoztatót adó patológusuk, a misét celebráló papok, az orvosi vizsgálaton résztvevő sírásók és Gerard Depardieu lesznek

Sir Alex és csapata már fejlesztik a whiskey-s, mojitós, és tojáslikőrös változatokat is.
A kelet-európai piacra pedig 2 in 1 kiszerelésben érkeznek a vodka-vörösbor, sör-unikum, becher-kisfröccs ízesítésű termékek. Sir Alexet megkerestük, de sajnos nem tudott nyilatkozni, mert nem volt nála rágógumi.

2 KOMMENT

  1. Sir Alex és csapata azonban kicsit megkésett a termék piacra dobásával. Nápolyban már a kilencvenes években megindult a kokain ízesítése rágógumi tesztelése. “Más tabletta formájában fogyasztható termékekhez hasonlóan a kokaint is szerettük volna ilyen formában piacra dobni. Az Extasy és az amfetamin egyik nagy előnye, hogy tablettás formában, belé A-betűt karcolva algopirinnek is álcázható. Ugyanez volt a cél a kokainnál is, azonban a kutatás-fejlesztési pénzeket nem tudta kitermelni a fogyasztói piac” – nyilatkozta Diego Maradona Nápolyból való angolos távozását követően.

    A történet akkor kapott új lendületet, mikor a londoni burzsoázia körében terjedő kokainozási szokásokra és az olasz újhullám tehetséges képviselőjére egyszerre figyelt fel a tőkeerős Roman Abramovics. Adrian Mutu kékbe öltözetésével a kísérlet második fázisba lépett: olyan kokaintartalmú rágót akartak létrehozni, amely használata után a szer nem mutatható vki a szervezetből. Mutu teste azonban hamar megadta megát a hatóságoknak.

    Ennek következményeként Abramovics inkább herendi porcelánok, bajnoki címek és fekete középpályások gyűjtésére nyergelt át, másrészt Mutu tehetségét és angliai tapasztalatait ismét az olasz piacon kezdte el kamatoztatni.

    Az új kokainos rágó egyébként teljesítményfokozó hatású. Az ezzel kapcsolatos teszteket Milánóban végezték el, ahol kisebb személyiségtorzulások mellett bajnoki címet eredményezett a kokain ízű rágógumi bevetése. Az új brand megteremtéséhez olyan arcokat találtak, mint Gennaro Gattuso, Zlatan ibrahimovics, Kevin Prince Boateng, vagy Antonio Cassano. Silvio Belrusconi projektmenedzser esetében ugyanakkor felmerül a szer potencianövelő mellékhatása is.