Bár az Eurovíziós Táncdalfesztivál nem hozta meg a várva várt sikert Wolf Katinak, azért vannak még tervei és sikerei.

Az Eurovíziós Táncdalfesztiválról hazaérve Wolf Kati nem keseredett el, hanem Steppenwolf Kati néven régi rockslágerek feldolgozásába kezdett, mint amilyen a Born to be wild. Emellett Kati új megmérettetések felé is kacsintgatott, és hétfőn elindult az Euro NCAP töréstesztjén, ahol a tizenötből harmadik lett.

Az európai autók biztonságáért felelős független szervezet mérései szerint Kati olyannyira jól teljesített, hogy csak az Audi Q5 és az Eurovíziós dalfesztivál szlovák indulója furakodott elé (akinél azonban Kati sokkal jobbnak bizonyult frontális ütközéskor, és a mérések alapján kiderült, hogy a gyalogosokra is jobban vigyáz).

Ezek azok a megmérettetések, amelyekre mindig is vágytam. Nem néhány zsűritag szubjektív ízlése vagy pillanatnyi hangulata, esetleg megbundázott SMS-lobbi dönt, hanem objektív ismérvek, szigorú szempontrendszer az ítélet alapja” – nyilatkozta lapunkak Wolf Kati, akinek olyannyira bejöttek az efféle tesztek, hogy júniusban egy borotva-teszten és egy mosópor-maratonon is elindul.

19 KOMMENT

  1. Az nem megy ám csak úgy egyik pillanatról a másikra, hogy “na akkro oldszkúl rokker leszek”. Ahhoz nagyon sokat kell tépni, meg időnként jól inni. Attól lesz meg a magic carpet ride-életérzés.

  2. Én vagyok Wolf Kati menedzsere, (cipőméretem 46, IQ-m 102), és ügyfelem nevében is kikérem magamnak, hogy ilyen mocskolódással beszennyezzék Őt, a karrierje csúcsán lévő szuper énekesnőt!
    Gyalogosvédelemből ugyanis 5+ értékelést kapott (ilyen magas pontokat még soha senki nem kapott), és az egyetlen kategória, amiben nem kaptunk maximumot, az a passzív biztonság volt, mivel a légzsákok kifejlesztésére nem maradt elég idő. Azonban az övfeszítők gyorsabb reagálása a következő firmware-frissítésnél megoldásra kerül. Tisztelettel kérem a helyesbítést, vagy körbepörgőrúgással távolítom el a teljes szerkesztőség fejét a testétől!
    (Lakatus úr felkutatását már megkezdtem, túszul fogom ejteni, és ha nem teljesítik a követeléseimet, akkor a teljes kijózanodásig PI-vízzel fogom itatni).
    Aláírás: Cseresznyéssy “Bejgli” Tamás, Wolf Kati menedzsere

  3. Derék asszony…de nem ő tehet arról, hogy kiválasztották, támogatták. Jószakemberek tették ezt. Aztán meg valamelyik culáger ott a helyszínen, mondjuk a Várkonyi Dominik megfordíthatta volna azt a kurva zászlót a kezében.

  4. @h0mbr3:
    Kedves Bejgli Tamás.

    Gyalogosvédelemért maximum 4 csillag adható. Szervezetünk szomorúan konstatálta, hogy Ön és ügyfele félretájékoztatta a közvéleményt, ezért a Wolfswagen töréstesztjének eredményét töröltük.

    Üdvözlettel:

    EuroNCAP

  5. csak harmadik, hát még itt se hagyják nyerni azt a szegény magyar lányt biztos mert az európai autógyártök szövetkezete utálja mert magyar meg mert OV-s rendszámtáblája van…