Reklámtervezet a Túró Rudinak

Az Ezüstmedvével kitüntetett magyar rendező felhagy a filmrendezéssel és ezentúl csak reklámokat fog készíteni, amiket a terjedelmük miatt viszont nem filmek között, hanem helyett fognak tudni csak leadni.

Tarr Béla a reklámfilm műfajában is a tőle megszokott motívumokkal dolgozna, ezért a frappánsabb reklámok 40-45 percesek, de egy karácsonyi Coca-Cola reklám akár 8 órás is lehet. „A kóla reklám koncepciója már tejesen össze is állt a fejemben. Egy snittben vennénk fel, ahogy a télapó felkel, megmosakszik, befogja a rénszarvasokat, a háttérben ezalatt 70 percig csillékben mennek az ajándékok. Aztán elindul, nyit a kép és másfél óra múlva látjuk, hogy Cserhalmi György a télapó, húz egy nagyot egy üveg kólából, köp, eldobja az üveget, ami agyonvágja Rudolfot. És mindezt fekete-fehérben” – mondta el egyik kész tervét Tarr.

Tarr Bélának nagy álma, hogy mosópor reklámot forgasson, amiben a mosatlan ruha és Cserhalmi György csillékben jön, és a végén is koszosak maradnának a ruhák, mert azok jobban mutatnak filmen, mint a tiszták.

A hírek szerint Tarr Béla első munkája a Müszi remake-je lesz. A Tarr féle változatban a kopasz embert egészen otthonról követné a kamera hátulról, miközben a szél szemetet fúj a hátába, majd egyszer csak megáll és azt mondja „Müszi”. A következő jelenetben elindul haza, 97 perc után hazaér, és átgondolja az életét.

9 KOMMENT