Egy súlyos adminisztrációs hiba miatt zsidó érdekeltségi körbe tartozó vállalkozás promóciós bannere jelent meg a Kuruc.Info-n.
A hirdetésben az izraeli állampolgárságú, Teppichvermieter Áriel cégcsoportjához tartozó Wandwédő Kft. torontáli szőnyegei szerepeltek „Választható motívumokkal – akár 120 hónapos futamidőre” szlogennel.
Ráadásul az Aranyszarvas Energiaital és a német tv-shop sztár (Horst Fuchs) Harcos-Viking Káposztagyalu hirdetései között elhelyezkedő, értékes bannerhelyet kapta meg a nemkívánatos megrendelő a marketingasszisztenstől, Föld Emőke Saroltától.
Az azonnal elbocsátott munkatárs szomorúan kommentálta a történteket: „Azt hittem svábok. Mikulásra kaptam is tőlük egy tepsi flódnit. Nagyon fáj, hogy kirúgtak emiatt! Pedig én mindent megtettem, hogy maradhassak: csókolóztam nős gárdistákkal, tettem zsemlemorzsát a Tomcat alsónadrágjába, meg múlt hétvégén is ordítoztam, mint egy állat a Nemzetinél a Robertának, hogy azonnal húzzon a búrkifli zsiráf nénikéjébe, de hiába.”
Egyes információk szerint, az oldal rendszergazdái már elkezdték a bombabiztos zsidószűrő FWW (Fire Wailing Wall) program fejlesztését, nehogy további támadások érjék a portált.
Nem lehet, hogy ez is a Szalai Annamária műve?
Milyen lesz az a szűrő? Ha belóg az orra a képbe, nem jöhet ?
Vagy : farok – kukucska lesz ? He ?
Zavaros a cikk, először azt írjátok, hogy a marketingasszisztens hibázott, aztán meg további támadások elleni védelemről van szó.
Minidg vannak tovabbi tamadasok. mittomen, kulfoldi ugynokok miatt megrohad es nem puhul a hus a nyereg alatt, banan kerul a gojmotorosok kipufogojaba, hiaba terdelnek a gloryhole elott, mert a multi zsidok kozben bezarjak a szomszed fulke ajtajat, meg ilyenek. Ugyhogy resen kell lenniuk, altalaban egymasen vannak is, de hat ezek a kulfoldi zsido resek… huh, kemeny a kurucelet.