A HVG december 9-én megjelent száma elérte a 6 kg-os súlyt, állapította meg szerkesztőségünk. A támogatott mellékletek, promóciós ajándékok, és termékminták száma példányonként meghaladja az 50 darabos mennyiséget.

 „Nagyon szeretik az olvasóink az új dizájnt, ráadásul amióta az 1986-os Hahota vezető karikaturistáját is sikerült megnyernünk a címlapok elkészítéshez, egyre több a rajongónk. Jó, alkalmanként fóliasátrat kell a lap köré húznunk, hogy elférjen a sok hasznos melléklet, meg a kedves ajándékok, de az emberek szeretik!” – meséli Liptói Igor, a lap marketingese.

Sok olvasó meglepődött a múlt heti példányt kinyitva, mert egy tésztát gyúró, káromkodó pizzaszakács mászott le a belső kettes borítóról, egy óriási százalékjellel a homlokán. „Mondták, hogy szendvicsembert keresnek, de két napot elkúrni itt a nájlonban egy félig kelt tésztával?! Hát a kismakkom se jön ide többet 8000-ért!”

A könyvterjesztésben is egyre aktívabb a HVG Kiadó, így az Újszövetség teaser-eként minden HVG-be tesznek egy példányt az Ószövetségből, sőt a szerencsésebbek a limitált szériát kapják Mózes egyik eredeti karbon kőtáblájával.

 „A HVG célcsoportja mindig is a 28-49-es B+/A+-os, magasabb jövedelmű kategóriába tartozott, így a karácsonyi számba friss halikrát és-tejet is teszünk, valamint egy kis vietnami vérpuding-ízelítővel is kedveskedünk előfizetőinknek.” – mondta Liptói, majd folytatta. „Azért mi sem prostituálódunk, nem bizony! Megkeresett például Sas József, hogy az új karoke lemezével, vagy itt voltak a Toi-toi marketingesei az új Sziget 2011 20 fős karusszel piszoárral, hogy tegyük bele az összecsukható kempingváltozatot a tavaszi számba, de szerencsére nem vagyunk rákényszerítve, hogy bármit elvállaljunk.”