Eljutott lapunkhoz az Alstom Metropolis metrókocsijainak teljes hibalistája. A négyszáz pontos, a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) által összeállított hibalistából csak a súlyos (nemzeti) hibákra fókuszáltunk, ám ezek is megdöbbentőek, hiszen többek között a fékrendszerek a vezetőtől is függetlenek és az utasok bélgázaitól felpúposodnak az ülések.
A listából a teljesség igénye nélkül szemezgetünk:
1. Az ajtók záródását jelző szöveg Google Translate-tel készült, ami az alábbi eredményt hozta: Lányok, fiúk, ajtók sikálom, nézzél!
2. A fékrendszerek öntudatra ébredtek, mint a Skynet, gyakran nem engedelmeskednek a vezetőnek.
3. Az ablakok nyitásnál tízből kilenc alkalommal átvágták a csuklón futó artériát.
4. A vizuális utastájékoztató rendszer két megálló távolságban epilepsziát válthat ki.
5. A fogódzkodók, a padló és a vészjelző is rákot okoz. A vészjelző olyan gyors lefolyású rákot, hogy még megnyomására sem marad idő.
6. A szerelvény fényszórója mozgásérzékelős, és csak akkor kapcsol be, ha valaki átszalad előtte.
7. A szerelvény kerekeit 300 kilométerenként cserélni kell, így külön boxutca kialakítása indokolt.
8. A használati utasítás csak kínai és tamil nyelven áll rendelkezésre, ám ez is számtalan trágár szót tartalmaz.
9. A légkondicionáló által befújt levegő 70 százaléka szén-monoxid, amit a légszűrő termel.
10. A belmagasság néhány helyen csak 110 centiméter, ami zavarja a testmagasságal rendelkező utasokat.
…
231. A szerelvény ajtaja záródáskor csonkolásos baleseteket okoz. Erre nem megfelelő megoldás a tükör befordítása, hogy a metróvezető ne legyen rosszul.
232. A szerelvények összerősítése purhabbal történt, ami kanyarokban elenged.
233. Az alváz rozsdásodik, ami meglepő, hiszen műanyagból készült.
234. Gyorsításkor gyakran csak a középső vagon gyorsul, így hajlamos megelőzni az elöl futót.
235. A teljesen automata vonatbefolyásoló rendszer működtetéséhez eddigi számításaink szerint 6-8 ember kell, sőt kanyarokban az utasoknak is be kell segítenie.
…
310. Az áramszedő legalább négy méteres szikraívet húz, amivel nem kizárt, hogy a sínhez hegeszti magát alacsonyabb sebességnél.
311. A kommunikációs rendszer tesztjére egyelőre nem tudtunk sort keríteni, mivel a gyártó nem adta meg a 32 jegyű PIN kódot hozzá. A PIN kód megadása minden egyes üzenetnél vagy rádió forgalmazásnál a későbbiekben is nehézségeket okozhat.
312. A szerelvény gyorsításkor 4 métert nyúlik.
313. A szerelvény kanyarodáskor kettétörik.
314. Az utasok bélgázaitól az ülés felpúposodik és erősen maró savat fejleszt.
…
400. A vezetőfülkében 200.000 euró készpénzre bukkantunk, ami akadályozza a vészfék működését.
231. A szerelvény ajtaja záródáskor csonkolásos baleseteket okoz. Erre nem megfelelő megoldás a tükör befordítása, hogy a metróvezető ne legyen rosszul. – na basszátok meg! 😀
Na hát ezek után már nem is kell ez a szaros metró, csak a vezetőfülkében felejtett kosztpénzemet tudjam visszaszerezni valahogy, mert aztán hó végéig kéjgázt szívhatunk itthon bélámmal
váháháháhá ez nagyonnagy 😀
Lolbzzeg 😀
@Szerző: Milfajt Ferkó!
nagyon nem szeretném ha a metróalagút homályában maradna a szerző, hajrá Ferkó! ölel béla nénéd, (és lehet, hogy bélám is)
gyerekek, ilyen jót már régen röhögtem! 😀
A 310. a legdurvább bzmeg! megalol 🙂
Ez állat volt! Várom a BKV helyreigazitását:)))
és Demszkyn az a horror-vigyor mitől van ? Lehet, ő okozott ezekből 100-150 hibát,
mert mindenbe folyton belepiszkál .
@sanyapajtás, már megint szereptévesztésben vagy! minden eszköz a kezedben van, hogy a végére járj demszky vigyorgásának okára, ne bennünket mezei laikusokat kérdezz, azt jónéven vesszük , ha az eredményeket megosztod velünk, de akkor semmi kérdőjel, hanem csak tényállítás!!!
Rohadtjó :D:D:D:D
@Pintérsanya:te meg ásd el magad h ide is politikát keversz.
molbal:
mindenben van politika, én már csak tudom. Emiatt nem ások.
Nem volt elég Trianon még meg is akarnak ölni bennünket
halálos! XD
A többi 400 hibát titkosítottuk egyolyan 25 évre.
Csak így tovább… Nagyon quuuuuulllll
Bocsánat, valami tévedés történt !
Pintérsanya Hazánkban a legismertebb olajvegyész és ÁFA-zsonglőr, miért kell mindenbe azt a francos politikát belekeverni ???
Eddig ez a legjobb híretek.
a 234 a legjobb. meg a 233. illetve kb az összes rohadtjó.
Kézcsók!
– Asszeretném kérdezni, hogy a Google Translateben mit kell, milyen nyelvről fordítani, hogy eztet kapjam?
– 9: Tessék mondani, egy SZŰRŐ hogyan tud TERMELNI valamilyen gázt?
– 231: Tessék átírni a kamerák kikapcsolására. Mert az Alstomon nincs is tükör. Ahogy a Mátrixban mondták annak idején, nincs kanál. Csúnya médija ferdít mámegint.
– 314: Tényleg szabvány NKH-eljárás telifingani az ülést? 🙂 Adjatok egy con carnét, bedolgozok én az NKH-nak :D…Bár a maró savat azért nem kérem…
– 232, 313: bolond maga, hogy mindent kétszer mond, kétszer mond?
@setétke:
„miért kell mindenbe azt a francos politikát belekeverni ?”
Tessék.
Ez politika mentes.
Nézd és lásd más szemmel a világot.
http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI
“6. A szerelvény fényszórója mozgásérzékelős, és csak akkor kapcsol be, ha valaki átszalad előtte.”
😀
0. hiba: “A vezetőfülkében pedig néha kéjgáz lövell ki a műszerfalból.”
🙂