Nem csak az Alstom metrókocsikkal, de a hozzájuk adott oktatási célú szimulátor szoftverekkel is baj van. A cég nem készült el időben a szimulátorral, ezért először egy „Ki nevet a végén?” társasjátékkal kezdték az kiképzést, majd pedig az Excelben található repülőgép-szimulátorral oktatták az új metrókocsik vezetőit.
A BKV, észlelve a hibát, a szimulátor javítását kérte az Alstomtól, mire ők pár Counter Strike-ot és egy Supermario Kart for WII-t küldtek a metróvezetők oktatására. A CS-t ugyan hasznosnak vélték, mint utaskapcsolati kiképző eszközt, viszont a monotóniához szokott vezetők a Mario Karttól olyan epilepsziás rohamokat kaptak, hogy többeknek jelenésük volt, amiben a vért könnyező Aba Botond a Kontroll bevezetőjének szavaival fiává fogadja Vitézy Dávidot.
Az Alstom időközben leszállítota a metrók valódi szimulátorait, amikbe a valóságnak megfelelően nem működik a fék, az utasok néha két metrókocsi közé esve meghalnak, és a kocsik egyébként is szélesebbek, mint az alagút, ezért a szimulátorban 37 fokkal eldöntve kell vezetni a szerelvényeket.
Legalább végre lesz esély megnyerni a cyber world gamest counter strikeban
Rokonaim örökbefogadását nem engedélyeztem. Vitézy az én rokonom,
öt percre feloldom a titkosított doc.-ot:
http://kuruc.info/galeriaN/hir/vitezyfamily3.jpg
A döntve közlekedő metrók nem műszaki okból történtek.
Ezeket is Demszkygabi akarta bejáratni, hát, így sikerült.
Nademajd Tarlóspisti! “kampánybanmindentmegígérünk” formájában megválaszolja ezt is …!
“A CS-t ugyan hasznosnak vélték, mint utaskapcsolati kiképző eszközt” – aszittem ez az ellenőrök és biztonsági őrök training szoftvere 🙂
ez kész 😀
sírva röhögök 🙂
off
remélem néhány kocka ráismert a játékra a gépeken 🙂
UT2004 ftw
/off