Impresszív látványtervek

Miután az ENSZ repülésügyi szervezetének ún. ICAO-vizsgálatán elbukott Ferihegy, a repülőtér vezetése minden szükséges intézkedést megtett, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő.

Legelső intézkedésként lekapcsolták a kifutópálya világítását, hogy ha a jövőben ENSZ-ellenőrök érkeznek hazánkba, azok ne tudjanak éjjel vagy ködben felszállni. Emellett néhány kátyút és egy harmincas táblát is elhelyeztek a leszállópályán, ha pedig a földet érő gép mégis többel menne, harmincnégy traffipax fotózza majd le különböző szögekből.

A leszállópálya százötvenedik és hatszázadik méterénél hamarosan kialakítanak olyan lámpás kereszteződéseket, melyeken Budapest teljes agglomerációs forgalma áthalad, és ha ez is kevés lenne, egy felüljárót is építenek majd a leszállópálya fölé, 270 cm-es magasságkorlátozással, így már a kisebb utasszállítók sem fognak eljutni a repülőtér épületéig.

Amennyiben a gépek mégis megállnak, az utasokat felsővezeték-szakadásos szerelvények szállítják majd felpúposodott síneken a 2A és 2B termináljaiba, ahol vámosok helyett krisnások próbálnak ételosztáshoz adomány címén begyűjteni minden vámárut. Ilyen körülmények között kizárt, hogy az ENSZ illetékesei még egyszer magyar felségterületre léphessenek.

3 KOMMENT

  1. hát így kell ezt csinálni, amikor majd 87x küldenek át a biztonsági kapun,és elől ukránok, hátulról fehéroroszok löködnek – majd nagy nagy szeretettel és válogatott trágárságokkal emlékezem meg minden ferihegyi alkalmazottról aki ehhez a cécóhoz hozzásegített, na meg a családjukról is.
    Van egy vállról indítható rakétám, nem tudom ki ellen vetem be, az ellenőrök ellen, vagy ferihegy lerombolásában segítve (kitűnő kátyúkialakító mint olyan a kis rakéta, vagy ráülök, és Bécsig kivisz onnan meg már osztrák utasként nem bírnak cseszegetni. Na mi jön még?!