Miután az ENSZ repülésügyi szervezetének ún. ICAO-vizsgálatán elbukott Ferihegy, a repülőtér vezetése minden szükséges intézkedést megtett, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő.
Legelső intézkedésként lekapcsolták a kifutópálya világítását, hogy ha a jövőben ENSZ-ellenőrök érkeznek hazánkba, azok ne tudjanak éjjel vagy ködben felszállni. Emellett néhány kátyút és egy harmincas táblát is elhelyeztek a leszállópályán, ha pedig a földet érő gép mégis többel menne, harmincnégy traffipax fotózza majd le különböző szögekből.
A leszállópálya százötvenedik és hatszázadik méterénél hamarosan kialakítanak olyan lámpás kereszteződéseket, melyeken Budapest teljes agglomerációs forgalma áthalad, és ha ez is kevés lenne, egy felüljárót is építenek majd a leszállópálya fölé, 270 cm-es magasságkorlátozással, így már a kisebb utasszállítók sem fognak eljutni a repülőtér épületéig.
Amennyiben a gépek mégis megállnak, az utasokat felsővezeték-szakadásos szerelvények szállítják majd felpúposodott síneken a 2A és 2B termináljaiba, ahol vámosok helyett krisnások próbálnak ételosztáshoz adomány címén begyűjteni minden vámárut. Ilyen körülmények között kizárt, hogy az ENSZ illetékesei még egyszer magyar felségterületre léphessenek.
hát így kell ezt csinálni, amikor majd 87x küldenek át a biztonsági kapun,és elől ukránok, hátulról fehéroroszok löködnek – majd nagy nagy szeretettel és válogatott trágárságokkal emlékezem meg minden ferihegyi alkalmazottról aki ehhez a cécóhoz hozzásegített, na meg a családjukról is.
Van egy vállról indítható rakétám, nem tudom ki ellen vetem be, az ellenőrök ellen, vagy ferihegy lerombolásában segítve (kitűnő kátyúkialakító mint olyan a kis rakéta, vagy ráülök, és Bécsig kivisz onnan meg már osztrák utasként nem bírnak cseszegetni. Na mi jön még?!
akkor inkább viszem a bombámat vonattal 😀
Az a baj, hogy a bombamat nem adtak vissza az enszes skacok a proba utan 🙁 Pedig meg kapalas kozben talaltam az algyoi birtokomon. A fene vigye oket, legalabb kuldjek vissza postan!