Lapunknak sikerült megszereznie a az eddig titokban tartott BKV tanulmányokat és ezeket először a hírcsárda.hu portálon tesszük közzé. Az alábbi tanulmányokra becslések szerint 140 millió forintot költött a fővárosi közlekedési társaság.
- A mozgólépcső a barátod – 4-12 éves gyerekek meggyőzése arról, hogy nem kell félni a mozgólépcsőtől. /4 millió forint/
- 46-os zöld villamoson… – Hogyan kerüljük el a frusztráló színek használatát a kötöttpályás városi közlekedésben. /16m forint/
- Ellenőr vagy utasszűrő asszisztens? – A jegyvizsgálat társadalmi elfogadottságának növelése. /30m forint/
- Számmisztika a viszonylatoknál. – Kabbala Budapest helyi tömegközlekedésében. /2,5m forint/
- Négyes metró vagy hatos? – Az épülő metró számnövelésének pozitív Pr hatásai. /11m forint/
- Végkielégítések kommunikálása krízishelyzetekben. /22m forint, ebből 19m végkielégítésre/
- Melegek a tömegközlekedésben. – Hogyan biztosítsuk az esélyegyenlőséget, főleg a fogaskerekű vasúton? /3m forint/
- Melyik ajtót használjuk? – A 74-es troli ajtóhasználata, a riói, a fokvárosi és a washingtoni tömegközlekedés tükrében. /11m forint/
- Végállomás vagy járatfordító?– A végállomás szó negatív konnotációi a mindennapi utaskommunikációban és ennek reális alternatívái. /8m forint, ebből 7m látványtervekre/
- Sunshine expressz – A 7-es járatcsalád átpozicionálása magasabb státuszú utazóközönség számára. /33m forint, ebből 22m a vezetőség számára modellezett jackuzzi-rendszerre/
A BKV vezetősége egyelőre tagad, és megpróbál úgy tenni, mintha a tanulmányok sohasem léteztek volna, és nem szerepelnének jelenlegi, vagy ex-vezetőségi tagok aláírásai a papírokon.
Mármint a 8-as pontnál 11 millió + útiköltség + kiküldetésben napidíj, ugye.