A marketing új generációja.

Mint ismeretes Schobert Norbert életmódgurut megverték a múlt héten egy állítólagos tartozás miatt, és emiatt megnőtt étterme forgalma. De most, hogy az érdeklődés alábbhagyni látszik, Norbi döntő lépésre szánte el magát.

Kezd elmúlni a monoklim, az emberek így nem kíváncsiak rám az éttermemben, tennem kellett valamit.” – indokolja Norbi azt az esetet, amikor két túlsúlyos kidobó egészségtelen étrendjébe kötött bele egy szórakozóhelyen, hogy azok elverjék, így tudjon újra látványosságként szolgálni vendégeinek.

Nevüket sem vállaló források szerint, Norbi egyre kevésbé találja kielégítőnek sebesüléseit, ezért már többször is elesik szándékosan, valamint a nyílt utcán ugrik neki profi ketrecharcosoknak, vagy éppen autókat kényszerít megállásra a saját testével. A módszer azonban működik, éttermébe újfent csak hetekre előre lehet asztalt foglalni. A fitneszcárt már az sem riasztja vissza, hogy két napja kórházban fekszik több töréssel és belső sérüléssel.

Az újszerű marketingfogást többen is megirigyelték Norbitól. Az a hír járja, hogy Frei Tamás például illegális bokszmérkőzéseket vállal szabadidejében kávézója felpörgetéséhez.

1 KOMMENT