star300Az intelligens tervezésről szóló javaslat után újabb tanterv-módosítási kérelem érkezett az Oktatási Minisztériumhoz: a Magyar Jedi Mozgalom Képviselőcsoportja (MAJMOK) azt szeretné elérni, hogy a tankönyvekben ezentúl az Erő szerepeljen, mint a világ legfőbb alkotóeleme.

Egyesületünk az Erő tudományos elméletének széleskörű ismertetése mellett kötelezte el magát. Ezt az alternatív szemléletmódot az elmúlt évtizedek során fogalmazták meg különböző szakterületeken dolgozó filmrendezők, a természettudományos ismeretek robbanásszerű fejlődésének hatására. Az Erő látásmódja szerint ma már elegendő tudásmennyiség áll rendelkezésünkre annak megállapításához, hogy az élő szervezetek összetettségét a midichlorianok határozzák meg, nem pedig véletlenszerű természeti folyamatok. Az elmélet alapjait napjainkban már filmek sokasága részletezi, melyekről részletes jegyzék található az imdb adatbázisában.” – áll a közleményben.

Kovács Sidious, a társaság szóvivője telefonon azt nyilatkozta lapunknak: épp itt lenne az ideje, hogy a megbukott evolúciós elmélet helyett az igazi teremtést oktassák a gyerekeinknek. „Az Erő és a midichlorianok létezése nem hit kérdése. Emberek milliói láthatták George Lucas munkáiban, aki pedig kételkedne, vegye csak elő a Birodalom visszavágot, és nézze meg, mit művel Yoda mester az űrhajóval.” – szögezte le a szóvivő. Az egyesület nézetei szerint az evolúció meghaladott tézis, mivel nem eredményezhet olyan változatos életformákat, mint a Zonama Sekot bolygón található ferronok. „Azt akarjuk, hogy a gyerekek megismerjék az igazságot, hogy vegyük le a szemellenzőt, hogy LÁSSUNK!” – kiabálta a telefonban a szóvivő.

jedi

A MAJMOK megkeresését az Oktatási Minisztérium nem minősítette, ám egy, magát megnevezni nem kívánó minisztériumi forrás szerint „jót röhögtek a hülye barmokon”.

3 KOMMENT